اعتراف پزشك ارتوپد: پدر پیرم را با سیلی و مشت كتك زدم/ مرد 70ساله 3ماه بعد از كما، درگذشت

به گزارش نما - ایران نوشت: 19خرداد سال‌جاری، ساکنان یکی از محله‌های خیابان ونک، متوجه درگیری در یکی از خانه‌ها شدند و با ورود به آپارتمان، صاحبخانه 70 ساله را با سر و صورت خونی یافتند.

با انتقال این مرد سالخورده به بیمارستان، او که در وضعیت وخیمی بود پیش از اینکه از هوش برود پسرش را به عنوان ضارب معرفی کرد و 24 ساعت بعد به کما رفت.

با وخامت حال این مرد 70 ساله، دخترش با حضور در کلانتری از برادرش شکایت کرد. به این ترتیب پرونده در دادسرای ونک مورد رسیدگی قرار گرفت اما مظنون پرونده که پزشک ارتوپد بود منکر درگیری فیزیکی با پدرش شد. تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه سه ماه بعد پیرمرد روی تخت بیمارستان جان باخت.


بنابراین پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای ویژه قتل پایتخت ارجاع شد و پسر مقتول با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد. متهم 46 ساله در جلسات بازجویی با انکار ضرب و شتم پدرش مدعی شد تنها با او جر و بحث کرده و ضربه وارد شده به سر مقتول نیز به روز حادثه مربوط نبوده است. اما با تکمیل تحقیقات، او چاره‌ای جز اعتراف ندید و روز گذشته در برابر بازپرس جنایی درگیری فیزیکی با پدر سالخورده‌اش و همچنین زدن سیلی و مشت به او را پذیرفت و با دستور بازپرس روانه زندان شد.

۱۳۹۶/۹/۱۴

اخبار مرتبط