بازار و بازاری در هیچ شرایطی انقلاب را تنها نخواهد گذاشت

دبیركل جامعه اصناف و بازار با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از بازاریان در اجتماع مردم بجنورد گفت: بازار و بازاری در هیچ شرایطی انقلاب اسلامی را تنها نخواهد گذاشت.

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از بازاریان در اجتماع مردم بجنورد به دلیل صدور بیانیه و اظهار برائت از افرادی که در بازار به نا‌م‌ آنها اغتشاش کردند گفت: از اینکه جامعه اصناف و بازار کشور توانسته است با صدور بیانیه‌ای و مقابله با دشمنان ملت ایران دل مقام معظم رهبری را خوشحال کند خرسند هستیم و معتقدیم که بازار و بازاری در هر شرایطی انقلاب اسلامی را تنها نخواهد گذاشت.

وی افزود: در طول 33 سال پس از انقلاب اسلامی با توجه به مشکلات عدیده‌ای که از سوی استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده است جامعه اصناف و بازار کشور همواره حضور فعالی داشته و در مقاطعی چون جنگ 8 ساله و فتنه 88 در مسیر رهبری و ارزش‌های انقلاب گام برداشته است.

کریمی اصفهانی با اشاره به نقش بی‌بدیل بازاریان کشور در فتنه 88 گفت: تجمع این قشر از جامعه و حمایت از آرمان‌های امام، رهبری و ارزش‌های اصیل انقلاب از مهمترین دستاوردهایی بود که بازاریان در فتنه 88 آن را به اجرا در آوردند.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار در خصوص فتنه اقتصادی‌ که از سوی دشمنان در بازار در هفته‌های پیش رخ داد گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که این کشور و مردم آن مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشتند و هیچگاه در برابر اینگونه از اتفاقات کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود:‌ بازار همواره همراه همیشگی روحانیت بوده است و به طور حتم این بار هم اجازه نخواهد داد مشکلی ایجاد شود اما مسئولین به خصوص دولت باید درباره وضعیت اقتصادی پیش آمده درایت بیشتری به خرج دهند.

۱۳۹۱/۷/۲۱

اخبار مرتبط