توقف پروازها در اردبیل

با وجود بارش سنگین برف در بعضی از شهرهای غربی و شمال غربی كشور، اكثر فرودگاه‌ها فعالیت عادی خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها علیرغم پیش‌بینی بارش شدید برف و باران در تعدادی از استان‌های کشور، تمامی فرودگاه‌ها آماده تداوم پروازهای خود هستند و بارش برف نیز برای بسیاری از آنها مشکل‌ساز نشده است.

بر این اساس فرودگاه ایلام با وجود بارش سنگین برف پروازهای ورودی خود را پذیرفته و عملیات برفروبی در این فرودگاه به طور کامل انجام شده است.

در فرودگاه تبریز نیز که بارش سنگین برف را پشت سر گذاشته، عملیات برف‌روبی به طور پی در پی ادامه دارد و در حال حاضر باند این فرودگاه پذیرای مسافران در پروازها خواهد بود.

تنها فرودگاهی که به دلیل بارش سنگین برف پروازها در آن متوقف شده فرودگاه اردبیل است که طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها، دو پرواز شرکت هواپیمایی آسمان و ایران‌ایر به این فرودگاه متوقف شده است.

فرودگاه‌های تهران نیز طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها آمادگی کامل خود برای تداوم پروازها را اعلام کرده‌اند و حتی در صورت آغاز بارش‌های سنگین نیز تداوم پروازها در این شهر ادامه خواهد داشت.

شرکت فرودگاه‌ها از مسافران خواسته قبل از آنکه برای انجام پرواز در فرودگاه‌ها حاضر شوند شرایط دقیق آب و هوایی مبدا و مقصد خود را بررسی کنند.

۱۳۹۶/۹/۱۶

اخبار مرتبط