تصویربرداری ممتد یك نماینده از آخوندی و معاونش

حاشیه نشست علنی امروز مجلس شاهد تصویربرداری ممتد یك نماینده از آخوندی و معاونش در صحن و دو اشتباه پیاپی عضو هیئت رئیسه مجلس در تلفظ نام نمایندگان بود.

به گزارش نما، نشست علنی امروز یکشنبه 26 آذر مجلس چند حاشیه کوتاه داشت.

بنابر این گزارش، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که جهت پاسخگویی به سوال نماینده مردم نوشهر در مجلس با معاون خود در صحن حضور یافته بود در ردیف اول نشست و مشغول پاسخگویی به سوالات و مطالبات نمایندگان شد؛ یکی از نمایندگان مجلس با گوشی تلفن همراه خود از فاصله‌ای نزدیک شروع به تصویربرداری ممتد از آخوندی و معاونش کرد.

همچنین غلامرضا کاتب عضو هیأت رئیسه مجلس هنگامی که می‌خواست نام مخالف دو فوریتی بررسی شدن طرح مربوط به تسویه سهام عدالت را بخواند، محمد دهقانی نُقُندَر را اشتباهاً «نَقَندَر» تلفظ کرد، البته بلافاصله آن را اصلاح کرد، که با نقد مطایبه آمیز نماینده طرقبه و چناران مواجه شد که گفت: عذرخواهی شما به چه درد ما می‌خورد؟ بعد از 30 سال هنوز اسم ما را نگرفته اید، چگونه رفته‌اید و آن بالا در هیأت رئیسه نشسته‌اید؟

اما این آخرین اشتباه لفظی عضو هیأت رئیسه نبود چرا که وی چند دقیقه بعد هنگام قرائت اسم موافق 2 فوریتی بررسی شدن طرح مزبور نام سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین را «حسینی نقوی» خواند که نماینده ورامین هم از کاتب خواست نام وی را صحیح تلفظ کند و جابه‌جا نخواند.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۹/۲۶

اخبار مرتبط