داستان تكراري و خسته كننده اخراج جادوگر/

سریال جدید رویانیان برای آشتی كریمی و ژوزه!

رسانه‌های خبری با حروف بزرگی این جمله را در صفحات نخست خود در روزهای اخیر به كار بردند «علی كریمی بعد از بازی با كره جنوبی برمی‌گردد.» این ماجرا بدون شك همان اتفاقی است كه هواداران روزهای بسیاری را برایش انتظار كشیدند و فعلاً از شنیدن خبر وقوعش سكوتی به نشان رضایت سر داده‌اند البته قراری بر لو رفتن این خبر نبود اما حالا كه این اتفاق افتاده دیگر كسی با تردید درباره‌اش حرف نمی‌زند.

به گزارش نمابه نقل از رجانیوز، تا پيش از اين تصميم‌ها براي دور ماندن علي كريمي از پرسپوليس گرفته شده بود چرا كه نه مانوئل ژوزه او را مي‌خواست و نه باشگاه و اتفاقاً جرقه كنار گذاشتنش را هم نزديكان مديرعامل بر سر زبان‌ها انداختند. اما گویا مدیران باشگاه تصمیم گرفتند قاعده بازی را تغییر دهند.
به همين خاطر بود كه رويانيان برخلاف خواسته هواداران در صف حاميان سرمربي ايستاد و گفت كه حكم علي كريمي همان حرف ژوزه است. حتي كار به جايي رسيد كه ديگر عذرخواهي هم نمي‌توانست چاره‌ساز باشد چرا كه مرد پرتغالي تنها راه بازگشت علي كريمي را در جدايي خودش پيدا كرده بود!

امروز اما همه چيز رنگ و بويي ديگر به خود گرفته كه يكي از دليل‌هايش مي‌تواند بازي پيش رو برابر راه‌آهن باشد و حضور علي دايي روي نيمكت اين تيم. فردي كه حالا براي پرسپوليسي‌ها نماد اعتراض است و حضورش به خودي خود يك دردسر. به ويژه اگر روند اين بازي و نتيجه‌اش باب ميل سكونشين‌ها نباشد!

باشگاه هم از تنها چيزي كه مي‌ترسد، آشفتگي سكوها است و خوب مي‌داند كه تكرار اين روزها در بازي با راه‌آهن گريبانش را خواهد گرفت. به همين خاطر هم هست كه محمد رويانيان تصميم گرفته پيش از رسيدن به راه‌آهن پرونده علي كريمي را براي هميشه ببندد؛ به گونه‌اي كه هم هواداران را راضي نگه دارد و هم شأن سرمربي و علي كريمي را.

مدیرعامل صحبت‌هايش در اين باره را با كريمي در ميان گذاشته و او را به ادامه خويشتنداري امروزش دعوت كرده؛ درست همانطور كه با يك تذكر جدي سرمربي پرتغالي را به سكوت واداشته و از او خواسته بود كه در قبال علي كريمي كمي نرمش به خرج دهد تا تيم بيش از اين در حاشيه‌ها غرق نشود. پرده آخر اين داستان را هم خود مديرعامل رقم خواهد زد.

به همين منظور نشستي سه نفره – با حضور خودش، ژوزه و كريمي – را در ذهن ترتيب داده و قرار است بعد از بازي حساس تيم ملي برابر كره جنوبي آن را عملي كند. در اين نشست قرار است ژوزه و كريمي حرف‌ها و دلخوري‌هاي‌شان را مطرح كنند و سپس رويانيان با پادرمياني‌اش آنها را پيش از روبرو شدن با تيم علي دايي آشتي بدهد؛ بي‌آنكه شأنشان را ناديده گرفته باشد.

در واقع علي كريمي از بعد از بازي با كره، همراه با ديگر ملي‌پوشان سرخپوش به پرسپوليس بازخواهد گشت تا همچنان نقش كاپيتان دوم تيم را داشته باشد.البته در شرایطی که این خبر در محافل خبری منتشر شد یکی از روزنامه ورزشی صبح امروز از شروط ویژه کریمی برای بازگشت به پرسپولیس خبر داد تا این مساله ماجرای بازگشت کریمی به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس را تحت الشعاع قرار دهد.

هرچند مدیران پرسپولیس به گزارش این روزنامه ورزشی واکنش خاصی نشان ندادند اما بدون تردید با اتمام بازی ایران برابر کره جنوبی مشخص می‌شود کدام طرف راست می‌گوید و سرنوشت علی کریمی به چه شکل رقم خواهد خورد.

ماجرای اخراج علی کریمی و حواشی این بازیکن پرسپولیس را در این برهه به شکل ناباورانه ای به حاشیه برده است باید دید آیا مدیران این باشگاه برای ادامه کار و خروج از بن بست فعلی تصمیم به حل نهایی این معضل خواهند گرفت یا این که دوباره در برابر کریمی و مواضع غیر حرفه‌ای اش عقب نشینی خواهند کرد.

۱۳۹۱/۷/۲۳

اخبار مرتبط