انصراف نوباوه و نادران از سوال از رئیس جمهور

عضو هیئت‌رئیسه فراكسیون اصولگرایان مجلس از نامه رسمی چند تن از اعضای این فراكسیون به رئیس مجلس جهت اعلام انصراف از طرح سوال از رئیس جمهور و احتمال منتفی شدن این طرح خبر داد.

به گزارش نما، حسين‌علي حاجي‌دليگاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از نامه رسمي چند تن از اعضاي فراکسيون اصولگرايان به رئيس مجلس جهت اعلام انصراف از طرح سوال از رئيس جمهور و احتمال از حد نصاب افتادن اين طرح خبر داد و گفت: فراکسيون اصولگرايان با طرح سوال از رئيس‌جمهور در اين مقطع موافق نيست چرا که تجربه سوال از رئيس جمهور در اواخر سال گذشته باخت ـ باخت بود، به اين معني که هيچ کدام از طرفين نتوانستند به نتيجه مطلوب دست‌ يابند.


وي در ادامه افزود: پيش‌بيني مي‌شود که در اين مقطع نيز اگر سوال از رئيس جمهور مطرح شود، نتيجه‌اي بهتر از تجربه پيشين نخواهد داشت و نهايتا ضمن ضربه‌اي که به مجلس و دولت وارد مي‌شود، اين مردم هستند که بايد تبعات اين عمل را در عرصه اقتصادي و سياسي متحمل شوند.


عضو هئيت رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به اينکه اين فراکسيون به اين جمع‌بندي رسيده است که در اين مقطع طرح سوال راهکار مناسبي نيست، اظهار داشت: راهکاري که در نشست اخير فراکسيون مطرح شد آن بودند که با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر لزوم همدلي بين مسئولين با بررسي مسائل و جمع‌بندي آن در خصوص برون‌رفت از شرايطي که از باب تورم و گراني براي مردم به وجود آمده است، خارج شويم که اين راهکار نيز مورد قبول اکثريت نمايندگان دلسوز قرار گرفت.


وي در ادامه تصريح کرد: همچنين مقرر شد گروه تماس به نام گروه همدلي با حضور روساي سه نفره تشکيل شود تا بتوان براي برون‌رفت از مشکلاتي که در حال حاضر به‌وجود آمده به راحتي عبور كنيم.


حاجي دليگاني در خاتمه خاطر‌نشان کرد: آقايان نوباوه و نادران از جمله نمايندگاني بودند که از طرح سوال از رئيس جمهور انصراف دادند.

۱۳۹۱/۷/۲۴

اخبار مرتبط