شكست پاتك دشمن به انقلاب اسلامی

حمیدرضا ترقی

همه‌ی حرکاتی که دشمن در این چهل سال در مقابل ما انجام داده است، پاتک انقلاب است. انقلاب ریشه‌ی دشمن را از لحاظ سیاسی در کشور کَند، و دشمن حالا مرتّباً پاتک میکند و در هر دفعه هم شکست میخورد؛ اقدام میکند و نمیتواند؛ نمیتواند پیش ببرد؛ به‌خاطر ایستادگی، به‌خاطر این سدّ محکم مردمی و ملّی؛ این بار هم ملّت، با قدرت تمام به آمریکا و به انگلیس و به لندن‌نشین‌ها میگوید: این‌دفعه هم نتوانستید، باز هم نخواهید توانست 19/10/96 مقام معظم رهبری

حرف ملت یکی است

علی رغم گذشت قریب به چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ملت ما همچنانکه در ابتدای انقلاب با سلطه بیگانه و وابستگی به آنها مقابله کرده و دشمنان پیشرفت کشور را از ایران بیرون کردند و دست چپاولگر آمریکا را از سرقت سرمایه های زیر زمینی وملی کشور قطع کردند ؛ امروز هم برهمان موضع خود ایستاده و دربرابر زورگوئی ها وقلدری های استکبار و عمالش ایستاده اند و ذره ای از این موضع عقب نشینی نکرده اند.

رهبر معظم انقلاب در دیدار19 دیماه خود فرمودند:

حرف همیشه‌ی ملّت ما همین است؛ حرف ملّت عزیز ما، قشرهای ما، شهرهای مختلف ما، جوانهای ما، حرف انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی در مقابل زورگویی و زیر بار تحمیل قدرتها نرفتن است. حرف ملّت در تمام این سالهای متمادی یک حرف بود و امروز که چهل سال از آن روزها میگذرد، ملّت ما همان منطق، همان مسیر، همان هدف را دنبال میکند؛ منتها امروز پخته‌تر است، باتجربه‌تر است، واردتر است. از لحاظ انگیزه هم اگر نگوییم امروز جوانهای ما پُرانگیزه‌تر از آن روز هستند، حدّاقل مثل همان انگیزه‌ها را دارند، علاوه بر اینکه پُرتعدادترند؛ یعنی امروز تعداد جوانهای مؤمن پُرانگیزه‌ای که حاضرند در میدانهای خطر سینه‌ سپر کنند، چندین برابر جوانهای ما در آستانه‌ی انقلاب و در سالهای اوّل انقلاب است؛ این خطّ مستمرّ این کشور است.

تچربه چهل ساله انقلاب نشان داده که اگر دربرابر آمریکا یک قدم عقب نشینی کنیم او چند قدم جلو میآید ؛ اگر از تشرهای توخالی دشمن بترسند باید استقلال خودرا از دست بدهند ؛ اگر دوستی و سازش با دشمن را پیشه کنند از پشت خنجر میخورند؛ اگر با دشمن توافقنامه امضا کنند او زیر تعهداتش زده و پیمان شکن است .اگر برای پیشرفت بخواهند به او تکیه کنند اوبد تکیه گاه متزلزلیست.

بنابر این تجربه که نسل به نسل انتقال یافته ؛ حرف امروز ملت ما ( ایستادگی دربرابر زیاده خواهی ها و زورگوئی های قدرتهای استکباریست ) ولذا میبینید که چهل سال است با حضور بی نظیر خوددرصحنه سیاسی کشور بدون خستگی و عقب نشینی حماسه میآفریند و دشمن را نا امید و توطئه های اورا نقش بر آب میکند .

سه عامل و سه نبرد

در تحلیل عمیق و مستند وواقعگرایانه رهبر معظم انقلاب از اغتشاشات اخیر ایران به سه عامل بعنوان اضلاع مثلث توطئه اشاره شد

1- نقشه آمریکا : نقشه مربوط به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است؛ نقشه را آنها کشیدند. چند ماه هم هست دارند نقشه میکشند. اینکه «بیاییم از شهرهای کوچک شروع کنیم، [بعد] به طرف مرکز بیاییم و مردم را نسبت به مطالباتشان فعّال کنیم و اینها را داغ کنیم»، این نقشه‌ای است که کشیده شده و چند ماه است روی این نقشه دارند کار میکنند. نقشه مال آمریکایی‌ها و عوامل رژیم صهیونیستی است.

2- پول کشوری درخلیج فارس(عربستان): پول مال یکی از این دولتهای خرپول اطراف خلیج فارس است. خب این کارها خرج دارد؛ باید پول بدهند؛ آمریکایی‌ها که حاضر نیستند پول خرج کنند وقتی اینها هستند؛ پول را اینها دادند. . میلیاردها دلار هزینه کردند -[این] واقعی است که میلیاردها هزینه کردند- سالها مزدورپروری کردند برای اینکه بتوانند از درون، کار را مشکل کنند. [قبلاً] نمیگفتند؛ مسئولین امروز آمریکا که خب ساده ‌لوحی‌شان در امور سیاسی آشکار است، لو دادند خودشان را و گفتند «از بیرون نمیشود با ایران دست‌وپنجه نرم کرد، از درون باید خرابش کنیم»؛ یعنی همین کاری که چند سال است دارند میکنند: شبکه‌سازی، مزدورسازی؛ بعد برای مخارجش سرکیسه‌ کردن دولتهای وابسته، بیایند اینجا و سراغ فلان دولت ثروتمندِ پول‌دارِ خلیج فارس بروند و سرکیسه کنند آنها را برای اینکه بتوانند مخارجشان را اینجا و جاهای دیگر روبه‌راه کنند.

3- پادوئی منافقین و ضد انقلاب: ضلع سوّم پادویی‌اش است؛ پادویی‌اش هم مربوط به مزدوران سازمان منافقین بود، سازمان آدمکش منافقین؛ پادو، آنها بودند. از ماه‌ها قبل اینها آماده بودند؛ خود رسانه‌های منافقین در همین روزها اعتراف کردند؛ گفتند ما از چند ماه قبل با آمریکایی‌ها در ارتباط بودیم نسبت به این قضیّه؛ که پادویی کنند، سازمان‌دهی کنند، بروند این و آن را ببینند، کسانی را در داخل نشان کنند و پیدا کنند که بهشان کمک کنند تا بیایند به مردم فراخوان بدهند -فراخوان را هم آنها دادند- و شعار «نه به گرانی» بگذارند. خب این شعاری است که همه خوششان می‌آید؛ با این شعار یک عدّه‌ای را جذب کنند، بعد خودشان بیایند وسط، اهداف شوم خودشان را دنبال کنند و مردم را هم دنبال خودشان بکشند؛ هدف این بود.به تعبیر دیگر معظم له : زباله‌های فراری از ایران را بازیافت کنند، آنها را دوباره وارد میدان کنند، اگر بشود بازیافتشان کرد؛ هزاران شبکه‌ی مجازی راه انداختند، دَه‌ها کانال تلویزیونی به راه انداختند، کانالهای ماهواره‌ای به راه انداختند؛ جوخه‌های ترور و انفجار درست کردند و به داخل مرز فرستادند، چه از جنوب شرقی، چه از شمال غربی؛ بمباران دروغ و تهمت و شایعه را روی سر این ملّت ریختند، شاید بتوانند افکار این مردم را، بخصوص جوانان نورس ما را عوض کنند -جوان عزیز ما، این جوانی که نه امام را دیده، نه انقلاب را دیده، نه دوران دفاع مقدّس را دیده، نه شهدای نامدار بزرگ ما را دیده، روی ذهن اینها [میخواستند] اثر بگذارند.

مجموعه اضلاع فوق با این هدف دست به توطئه علیه نظام اسلامی زدند که با سوار شدن بر اعتراضات مسالمت آمیز مردم نسبت به گرانی و بیکاری ؛ آنرابه اعتراضات خشونت آمیز و خرابکارانه وبی ثبات ساز تبدیل کرده و به بهانه برخورد دستگاههای امنیتی و انتظامی علیه اغتشاشگران ؛ آنهارا آزادیخواه جلوه داده و تحریمهای حقوق بشری علیه ایران را اعمال و تصویب کنند.این توطئه سه نبرد را به تعبیر رهبر معظم انقلاب پدید آورد.

1- نبرد ملت با ضد ملت

2- نبردایران با ضد ایران

3- نبرد اسلام با ضد اسلام

آیا منحرف کردن شعار های اقتصادی مردم وجلو گیری از اعتراض آنها به گرانی ها و عدم رفع بیکاری و رکودوپرداخت نشدن معوقات کارگران اقدامی برضد ملت نیست ؟

آیا تخریب اموال عمومی مردم ؛ کشتن مردم بیگناه و کودک ونوجوان؛ آتش زدن ماشینهای مردم و شکستن شیشه تاکسی و ماشینهای مردم ؛ اقدامی علیه ملت نیست .

آیا آتش زدن پرچم ایران اقدامی علیه ایران و نشانه ی بی وطنی وعامل دشمن بودن و مزدور بیگانه بودن این افراد نیست؟

آیا آتش زدن مساجد و حسینیه ها ؛ تخریب دفاتر ائمه جمعه و مصلای نماز جمعه ؛سوزاندن قرآن مجید ؛ ضدیت با اسلام

نیست ؟

بنابر این اغتشاش گران که صفشان از معترضین اقتصادی کاملا جداست ؛ در سه جبهه علیه: مردم؛ ایران واسلام جنگیده اندو دشمنی خودرا با مردم و ایران و اسلام اثبات کرده اند .و براین اساس حکم آنها بلحاظ قضائی مشخص است .

نقش شتاب دهنده رسانه ای

با توجه به اینکه زندگی امروز مردم با شبکه های اجتماعی آمیخته شده و فقط شبکه تلگرام حدود 45 میلیون نفر کاربر در ایران دارد دشمنان از آن بعنوان شتاب دهنده رفتار های ناهنجار و هیجانی وبسیج گری اجتماعی استفاده کرده است ؛ این بهره برداری در طی چند انتخابات اخیر و فتنه 88 کاملا تست شده و در تحرکات اجتماعی متعددی ابزار کار جریانهای سیاسی مخالف و معاند قرار گرفته است .

دراین اغتشاشات دهها کانال ضد انقلابی و اپوزسیون با کمال آزادی و بدون فیلترینگ به سازماندهی و آموزش وبازیافت سلطنت طلبان و منافقین و ضد انقلاب داخلی مشغول بودند و دهها کانال نیز مامور دروغ پراکنی و شایعه سازی و شبهه افکنی علیه نظام و مسئولین کشور بودند تا ضمن اعتمادزدائی از مسئولین شکاف ملت دولت را تعمیق نمایند. مقام معظم رهبری فرمودند :

هزاران شبکه‌ی مجازی راه انداختند، دَه‌ها کانال تلویزیونی به راه انداختند، کانالهای ماهواره‌ای به راه انداختند ؛ ..بمباران دروغ و تهمت و شایعه را روی سر این ملّت ریختند، شاید بتوانند افکار این مردم را، بخصوص جوانان نورس ما را عوض کنند -جوان عزیز ما، این جوانی که نه امام را دیده، نه انقلاب را دیده، نه دوران دفاع مقدّس را دیده، نه شهدای نامدار بزرگ ما را دیده، روی ذهن اینها [میخواستند] اثر بگذارند. 19/10/96

شبکه آمد نیوزبامدیریت زبا له فراری واستارت آب فراری دیگر ضد اسلام وامثال آنها با کمک بی بی سی فارسی و من وتوآمریکائی با پشتیبانی رئیس جمهور آمریکا و وزیر امور خارجه او و نماینده اش در سازمان ملل و نتانیاهو در اسرائیل از این شبکه ها و متاثرین از آنها حمایت کرده و برای رایگان کردن فیلتر شکن های تلگرام دهها میلیون دلار پول خرج کردند .

باز هم شکست دشمن

. انقلاب ریشه‌ی دشمن را از لحاظ سیاسی در کشور کَند، و دشمن حالا مرتّباً پاتک میکند و در هر دفعه هم شکست میخورد؛ اقدام میکند و نمیتواند؛ نمیتواند پیش ببرد؛ به‌خاطر ایستادگی، به‌خاطر این سدّ محکم مردمی و ملّی؛ این بار هم ملّت، با قدرت تمام به آمریکا و به انگلیس و به لندن‌نشین‌ها میگوید: این‌دفعه هم نتوانستید، باز هم نخواهید توانست 19/10/96

دشمن در این اغتشاشات میخواست با استفاده از مدل سوریه و لیبی در سه فاز ایجاد آشوب گسترده در کشور و سپس تبدیل آشوب به عملیات مسلحانه جهت تسخیر و تصرف برخی شهرهای کوچک در پیرامون کشور و مشغول سازی نیروهای امنیتی و بالاخره اعزام تروریست های خارجی بداخل کشور برای حرکت نظامی از پیرامون به سمت مرکز کشور وکلانشهر ها به هدف خود که کشاندن ناامنی بداخل کشور و ایجاد بی ثباتی برای مداخله بیگانگان است دست یابد که به همت مردم و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی دراین توطئه هم شکست خورد .

اینک چند سوال که باید پاسخ آنرادر یادداشت بعدی دنبال کنیم:

1- چراحساسیت لازم نسبت به نقشه دشمن بوجود نیامده بود ؟

2- نقش عملکرد اقتصادی دولت در نارضایتی های مردم چه بوده؟

3- اعتراضات اولیه مردم اقتصادی بود یا سیاسی اجتماعی؟

4- چرابعضی جریانهادرداخل نقش دشمن خارجی را کمرنگ میکنند؟

5- چرا بعضی جریانها با دشمنان برای آزادی اغتشاشگران همصدا شده اند؟

6- وظیفه مسئولان در پسا آشوب چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط