با تمام توان از پیروان تمام ادیان دفاع خواهیم كرد

رئیس پلیس پایتخت با تبریك مجدد سال نو میلادی، خاطرنشان كرد: هموطنان مسیحی و پیروان همه ادیان و همچنین اموال، ناموس و آرامش آنها برای ما عزیز و ارزشمند است و با تمام توان از آنها دفاع خواهیم كرد كه این برای ما یك افتخار می باشد.

به گزارش نما، سردار حسین رحیمی صبح امروز با حضور در کلیسای «سرکیس مقدس» با اسقف اعظم ارامنه تهران «سیبوه سرکیسیان»، «کارن خانلری» نماینده ارامنه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از ارامنه دیدار و ضمن تبریک سال نو میلادی، اظهار داشت: بنده این عید را به شما عزیزان مسیحی و همه مسیحیان ایران و جهان تبریک عرض می‌کنم و خدا را بابت حکومت، کشور و رهبری که داریم، سپاسگزارم؛ آزادی که امروز در کشور حکمفرماست، باعث شده تمام اقشار مختلف به یک چشم دیده و همه، شهروند ایران اسلامی محسوب شوند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: برقراری نظم، امنیت و انضباط از وظایف و ماموریت های ناجا به شمار می آید و پلیس به همه مردم با ادیان مختلف به عنوان شهروند ایرانی نگاه می‌کند.

وی افزود: ما با تمام توان پای کار آمدیم تا عزیزان ارامنه بتوانند ایام عید خود را در کمال آرامش و آسایش برگزار کنند، درست مانند ایامی که عید نوروز در کشور برگزار می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: هموطنان مسیحی ما در مقایسه با ارامنه سایر کشورها، امن‌ترین و آرام‌ترین ایام را در سال نو خود تجربه کردند؛ شاهدیم کسانی که داعیه‌دار نظم و انضباط جهانی هستند چگونه با مردم برخورد می‌کنند اما رهبر معظم انقلاب، همان لطف و ارادتی را به یک مسلمان ابراز می کنند، در داخل خانه یک فرد مسیحی نیز همانگونه رفتار می نمایند.

وی با تبریک مجدد سال نو میلادی، خاطرنشان کرد: هموطنان مسیحی و پیروان همه ادیان و همچنین اموال، ناموس و آرامش آنها برای ما عزیز و ارزشمند است و با تمام توان از آنها دفاع خواهیم کرد که این برای ما یک افتخار می باشد.

۱۳۹۶/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط