بیانیه باشگاه پدیده پیش از بازی حساس مقابل استقلال

باشگاه پدیده در آستانه دیدار با تیم فوتبال استقلال بیانیه‌ای صادر كرد.

به گزارش نما، این باشگاه در آستانه دیدار حساس مقابل استقلال بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

تیم فوتبال پدیده در‌ نیم‌فصل نخست لیگ برتر هفدهم توانست با ارائه بازی‌های خوب و چشم‌نواز که توام با نتایج درخشان بود، چشم اهالی فوتبال را خیره نماید. بدون شک این مهم ممکن نبود مگر با اتحاد، همدلی و تعریف واقعی یک تیم به معنای واقعی کلمه که همه برای هم و در کنار هم، برای رسیدن به موفقیت تلاش کردند و گام برداشتند.

کسر 6 امتیاز و سایر اتفاقات ناخوشایند که در نیم فصل برای تیم بسیار خوب پدیده ایجاد شد باعث شد در برهه ای از زمان این التهابات موجب بهم ریختگی ذهن و فکر بازیکنان و کادر فنی شود و خود باعث شد تا حدی تیم در افت روحی قرار بگیرد. افتخار می کنیم که موفق شده ایم در چند هفته نخست نیم فصل دوم همان تعداد امتیازاتی را بدست آوریم که در نیم فصل نخست کسب کرده بودیم.

فارغ از تمامی مشکلات و دلایلی که در رقم خوردن این اتفاقات موثر بود، از بازی آتی پیش رو باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده از بازیکن و مربی تا هیات‌مدیره و مدیرعامل هم‌قسم شده‌اند تا دوباره تیم پدیده که دارای کادر فنی و بازیکنان سطح بالا و حرفه‌ای می‌باشد با تکرار نتایج درخشان دور رفت به جمع مدعیان و بالانشینان بازگردد.

حالا دوباره با یاری امام مهربانی‌ها برمی‌خیزیم و از همین بازی مقابل استقلال دوباره پدیده‌وار نتایج درخشان را تکرار می‌کنیم، تمام گذشته را به فراموشی خواهیم سپرد و مجدد لیگ را سورپرایز خواهیم کرد.

بدون شک ثبت نتایج درخشان بدون حضور یار دوازدهم شدنی نیست، پس منتظر حضورگرم و تشویق‌های انرژی‌بخش هواداران در روز جمعه و در ورزشگاه ثامن هستیم.

۱۳۹۶/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط