شكایت محمدرضایی از استقلال

وكیل بازیكن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان باشگاه استقلال می‌گویند طلب 126 میلیون تومانی عباس محمدرضایی را نداریم كه پرداخت كنیم.

به گزارش نما، آرش شکرریز وکیل عباس محمدرضایی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: امروز مجددا برای دریافت طلب 126 میلیون تومانی به باشگاه استقلال مراجعه کردم اما مسئولان این باشگاه اعلام کردند ما پولی نداریم که آن را پرداخت کنیم.

وی افزود: این مبلغ مربوط به چند سال پیش است و جالب است که رقم زیادی هم نیست، اما مسئولان این باشگاه می‌گویند ما این رقم را نداریم که پرداخت کنیم. پس چگونه است که انها در حال جذب بازیکن خارجی هستند.

وی در ادامه افزود: من طی این مدت به سازمان لیگ مراجعه کردم و حتی آقای ساکت نامه ای را به باشگاه استقلال نوشت که سریعا در مورد مطالبات محمدرضایی اقدام کنند اما مسئولان باشگاه استقلال توجهی به این موضوع نکرده و مدعی هستند با لابی بین ‌المللی جلوی این قضایا را می‌گیرد.

شکرریز تاکید کرد: در ایمیلی که در خبر فوق منتشر شده است کاملا مشخص شده که رونوشت شکایت محمدرضایی این بار به کمیته انضباطی AFC ارسال شده و دیگر حتی به کمیته صدور مجوز پروانه حرفه‌ای هم در این باره اطلاع داده نشده است. اگر استقلال هم در آسیا با خطر حذف مواجه شود از چشم این بازیکن نبیند و هواداران این تیم هم بدانند که مسئولان باشگاه گفتند با لابی بین‌المللی این موضوع را حل کرده و پولی ندارند که به محمدرضایی پرداخت کنند.

سیدرضا افتخاری چند روز پیش در یک برنامه رادیویی اعلام کرد طلب محمدرضایی رقم زیادی نیست و آن را پرداخت می‌کند اما ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند از این بازیکن تخفیف بگیرد که محمدرضایی با توجه به پرداخت مالیات و گذشت چند سال از حضورش در استقلال راضی به دادن تخفیف نیست.

منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۱/۲

اخبار مرتبط