دعوای عربستان با AFC بالا گرفت

عادل عزت، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تاكید كرد كه باشگاه های عربستانی نمی خواهند در لیگ قهرمانان آسیا برابر قطر در آن كشور به میدان بروند.

به گزارش نما، عادل عزت، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تاکید کرد که باشگاه های عربستانی نمی خواهند در لیگ قهرمانان آسیا برابر قطر در آن کشور به میدان بروند.

او ادامه داد:در حال حاضر یک هیئت نمایندگی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به عربستان سفر کرده بود، و ما به آنها اعلام کردیم که نمی خواهیم در قطر بازی، کنیم.باز هم جواب ما اینست که در دوحه هرگز برابر نمایندگان این کشور بازی نخواهیم کرد.

عزت ادامه داد: توصیه من این است که ما و امارات متحده عربی بازی در زمین بی طرف را انتخاب کرده ایم و من از رئیس کنفدراسیون آسیا و اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهم با توجه به اینکه این موضوع در مراحل حساسی قراردارد به آنها توصیه می کنم تا اجازه بدهند بازی نمایندگان ما و امارات با تیم های قطری در زمین بی طرف برگزار شود.

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا بزودی رای نهایی خود را درباره درخواست 2 فدراسیون عربستان و امارات مبنی بر برگزاری بازی های نمایندگان این 2 کشور با نمایندگان قطر در زمین بی طرف را صادر خواهد کرد.در چند روز گذشته نمایندگان AFC از این 3کشور بازدید کردند و با توجه به گزارششی که برای مسئولان ارسال کرده است احتمال اینکه بازی در زمین بیطرف برگزار شود بسیار زیاد است.


۱۳۹۶/۱۱/۴

اخبار مرتبط