اتوبان تهران ـ ساوه چه زمانی بازگشایی می‌شود؟

جانشین پلیس راهور پایتخت با بیان اینكه اكثر معابر اصلی تهران بازگشایی شده است، گفت: اتوبان تهران ـ ساوه هم به‌زودی و تا یكی دو ساعت آینده بازگشایی می‌شود.

به گزارش نما، حسن عابدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه اکثر معابر اصلی تهران بازگشایی شده است و مشکلی در این زمینه نداریم و تردد خودروها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یخ‌زدگی در کنار معابر وجود دارد که نیازمند پاکسازی کامل است، افزود: معابر و کوچه‌های تهران همچنان یخ‌زده است که نیاز به بازگشایی، نمک‌پاشی و پاکسازی دارد که این موضوع در حال پیگیری است و ظرف امروز باید همه معابر بازگشایی شود.

جانشین پلیس راهور پایتخت با اشاره به محورهایی که در استان‌های دیگر و هم‌جوار مسدود هستند، گفت: محورهای قزوین ـ رشت، قزوین ـ زنجان،‌ قزوین ـ همدان، قزوین ـ وزن، کیاسر ـ دامغان، پونل ـ خلخال و وندی ـ تخت‌سلیمان مسدود هستند.

عابدی با اشاره محورهای که در اطراف استان تهران بازگشایی شده است، ادامه داد: محورهای تهران ـ قم، هزار، فیروزکوه، چالوس و کرج ـ قزوین بازگشایی شده است و قول داده‌شده که اتوبان تهران ـ ساوه هم به‌زودی تا یکی دو ساعت آینده بازگشایی شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات زمستانی را حتماً به همراه داشته باشند؛ به‌خصوص استفاده از زنجیر چرخ برای کسانی که می‌خواهند از معابر کوهستانی و برف‌گیر عبور کنند، الزامی است و حتماً باید امکانات لازم برای عبور از جاده‌ها را داشته باشند و خودرو باید مجهز باشد.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۱/۹

اخبار مرتبط