عرضه بنزین فقط با پول نقد

جایگاه‌داران با قطع كردن دستگاه‌های كارت خوان جایگاه‌های سوخت فقط وجه بنزین را نقدا دریافت می‌كنند و به هیچ عنوان كارت بانكی نمی‌پذیرند.

به گزارش نما،‌ جایگاه‌داران سوخت با دستگاه‌های پوز و کارت‌های اعتباری به مشکل برخوردند. واریز با تأخیر پول از طریق کارت‌های اعتباری و دستگاه‌های پوز به حساب جایگاه‌داران سوخت موجب شد که آنها وجه بنزین را فقط نقد دریافت کنند.

بر اساس این گزارش جایگاه‌داران با قطع کردن دستگاه‌های کارت خوان جایگاه‌های سوخت فقط وجه بنزین را نقدا دریافت می‌کنند و به هیچ عنوان کارت بانکی نمی‌پذیرند.در همین باره رئیس جایگاه‌داران سوخت اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که با بانک‌ها داریم ناچار به اتخاذ این تصمیم شدیم و از این پس جایگاه‌ها فقط در قبال دریافت پول نقد بنزین تحویل می‌دهند.


بیژن حاج محمدرضا افزود: طی توافقات صورت گرفته قرار بود بانک‌ها پول را طی همان شب به حساب‌ها واریز کنند اما، اکنون این مدت زمان به 10 تا 12 روز رسیده است.رئیس جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه در این بین برخی مواقع مبالغی گم می‌شود، گفت: بانک‌ها از این موضوع سوءاستفاده می کنند.

وی تاکید کرد: این اتفاق در حالی رخ می دهد که جایگاهداران باید هزینه خرید بنزین را به صورت نقد به شرکت ملی نفت پرداخت کنند.حاج محمدرضا خاطرنشان کرد: رایزنی با بانک مرکزی فایده ندارد و در حال حاضر میلیاردها تومان از بانک‌ها طلبکار هستیم.

رئیس جایگاه‌داران سوخت تصریح کرد: 3800 تا 4 هزار میلیارد تومان از سیستم بانکی طلبکار هستیم.
منبع: میزان

۱۳۹۶/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط