پخش «بازی كنیم بخندیم» به زودی از شبكه های سیما

مجموعه «بازی كنیم بخندیم» كه به تهیه كنندگی و كارگردانی ابوالفضل رازانی در ۲۶ قسمت ۴ الی ۵ دقیقه ای با تكنیك عروسكی تك فریم ساخته شده به زودی از شبكه های سیما پخش خواهد شد.

به گزارش نما، ابوالفضل رازانی درباره مجموعه «بازی کنیم بخندیم» گفت: برای تولید این مجموعه ۳۸۰۰ بازی بومی و محلی ایرانی مورد بازخوانی، دسته بندی موضوعی، ادغام و ترکیب شده است. برخی از بازی های مشابه نیز مورد بررسی قرار گرفته که چکیده آن در ۲۶ بازی کار شده است و تقریبا تمامی بازی های کودکان ایرانی در آن دیده می شوند.

وی بیان کرد: شعرهای این مجموعه حتی الامکان برپایه ریتم و قالب بازی های سنتی نوشته و اجرا شده تا بتواند علاوه بر توضیح نحوه بازی، کماکان در چهارچوب بازی های ایرانی بماند.

رازانی اظهار کرد: تعداد زیادی عروسک، لباس و فضای کار با توجه به ویژگی های مناطق گوناگون ایران، مخصوص این مجموعه طراحی و ساخته شده اند.

عوامل این مجموعه عبارتند از انیماتور و کارگردان فنی: آرش رازانی، شعر: منوچهر کریم زاده و شادی رازانی، با همکاری: علی احمدی، بیژن خوشخرام، حمید آقاربیع، نگار خدامی، شهره خوری، لیلا آهنگ، حمید پوربهرامی، حسن زارع، رضا خجسته، نیما دبیر زاده، ریحانه انصاری، یاسمین حاج ناصر، هیوا علیقلی و نیکی رازانی.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط