مخالفت پرسپولیسی ها با غیبت بازیكن ملی پوش در دربی

خبری امروز منتشر شد مبنی بر اینكه بشار رسن هافبك عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی عراق در اوایل اسفند دربی پایتخت را از دست داد.

به گزارش نما، خبری امروز منتشر شد مبنی بر اینکه بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی عراق در اوایل اسفند دربی پایتخت را از دست داد.

این در حالی است که با مخالفت باشگاه پرسپولیس با حضور بشار رسن در اردوی تیم ملی عراق در تاریخ ۵ اسفند بشار رسن می تواند پرسپولیس را در دربی همراهی کند.

اردوی آماده سازی تیم ملی عراق ۵ اسفند ماه آغاز می شود و به همین دلیل برخی تصور می کنند بشار رسن دربی را از دست خواهد داد، اما این اردو در روزهای فیفا برگزار نشده و باشگاه پرسپولیس می تواند براساس قانون مخالفت خود را با حضور رسن در اردوی تیم ملی عراق اعلام کند.

بشار رسن اخیرا یک ماه به دلیل همراهی تیم ملی امید عراق در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ترکیب پرسپولیس غایب بود و از آنجا که او یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در بازی رفت دربی محسوب می شود برانکو به احتمال زیاد با حضور او در اردوی تیم ملی عراق که در فیفادی برگزار نمی شود مخالفت خواهد کرد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط