توفیقی: دلالان اجازه بدهند یك مهاجم می‌گیریم

«پندار توفیقی» معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: اگر دلالان محترم اجازه بدهند تا فردا یك مهاجم خوب می‌گیریم.


به گزارش نما، پندار توفیقی درخصوص اینکه چه اتفاقاتی رخ داد که مهاجمان خارجی در لحظه آخر قید حضور در استقلال را می‌زنند، گفت: این مساله قصه دراز دارد اما اگر بخواهم به صورت کلی بگویم ما در ابتدا با الحاجی گروه توافق کردیم و حتی مباحث مالی را با او حل کردیم ولی این بازیکن به یکباره اعلام کرد به ایران نمی‌آید.

وی افزود: خیلی از این بازیکنان در دقیقه 90 عذرخواهی می‌کردند و جالب است دو نفر از ایجنت‌‌های این بازیکنان به تهران هم سفر کردند اما در حالی که آنها از کشورهای دیگر آمده بودند و قرار بود بازیکنشان به تهران بیاید در دقیقه 90 اعلام کردند که بازیکنان از حضور در ایران منصرف شدند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تاکید کرد: ما با بکامنگا توافق کامل کرده بودیم و حتی برای او از پاریس به تهران بلیت گرفتیم اما درست ساعت پرواز با ما تماس گرفت و مدعی شد که از شرایط ایران راضی نیست و به استقلال نمی‌آید، جالب است وقتی او با شفر صبحت کرد به سرمربی تیم گفت که از ایران تهدیدش کرده‌اند البته منظور این بازیکن این بود که تهدیدش کرده‌اند که از کانال برخی آقایان باید به استقلال بیاید.

توفیقی در ادامه با اشاره به اینکه مهاجم سوئدی قرار بود به استقلال بیایند گفت بازیکنی به نام«ارتون» قرار بود به استقلال بیاید و حتی هزینه بلیت او را هم پرداخت کردیم اما در حالی که به ایجنتش گفته بود بارها و وسایلش را به تهران فرستاده به یکباره از حضور در ایران عذرخواهی کرد. وقتی با او تماس گرفتم و دلیل کارش را پرسیدم به من گفت اگر به استقلال و ایران بیایم همسرم از من جدا می‌شود! من به او گفتم شما با ما توافق کرده‌اید و زمانی که پیشنهاد را از ما دریافت کردید می‌توانستید همه چیز را بررسی کنید اما او اعلام کرد به ایران نمی‌آید و حتی گفت حاضر است پول بلیت را به باشگاه استقلال برگرداند من هم اعلام کردم باشگاه استقلال خسارت دیده و شما زمان را برای باشگاه کشتید.

وی با اعلام این خبر که تا فردا یک مهاجم به استقلال اضافه می‌شود، گفت: اگر دوستان و دلالان محترم بگذارند فردا یک مهاجم خوب جذب می‌کنیم.

توفیقی با اعلام این موضوع که استقلال تا روز سه‌شنبه فرصت دارد اسامی آسیایی خود را به AFC ارسال کند، گفت: ما تلاش می‌کنیم فردا اسامی را ارسال کنیم تا مشکلی بوجود نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نام مهدی قائدی در لیست آسیایی استقلال هست یا خیر، گفت: بله، نام قائدی در لیست آسیایی استقلال وجود دارد.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط