عامل استشهادی «نابلس» شهید شد

منابع رسانه ای اعلام كردند كه «احمد جرار» عامل عملیات استشهادی نابلس كه یك خاخام صهیونیست را به هلاكت رسانده بود، به شهادت رسید.

به گزارش نما، «احمد جرار» عامل عملیات استشهادی نابلس توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه احمد نصر جرار مجری عملیات استشهادی نابلس را پس از یک ماه عملیات تعقیب و گریز به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست پس از عملیات نظامی گسترده در دو شهرک السیله الحارثیه و الیامون در غرب شهر جنین که از نیمه‌های شب گذشته آغاز شده بود، موفق شدند این جوان فلسطینی را به شهادت برسانند.

احمد نصر جرار فرزند یکی از فرماندهان ارشد و شهید گردانهای عزالدین قسام است که ماه گذشته میلادی یک خاخام صهیونیست را در شهرک حفات گلعاد در نزدیکی نابلس به هلاکت رساند.

صهیونیست‌ها طی ماه گذشته چند بار برای دستگیری جرار تلاش کردند اما هر بار ناکام ماندند.


دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با خشم فلسطینیان و محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

از لحظه تصمیم ترامپ تاکنون 15 فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و یا بر اثر حملات هوایی این رژیم به‌شهادت رسیده و صدها تن نیز زخمی و یا دستیگر شده‌اند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط