ماجرای پس گرفتن لباس‌های ملی‌پوشان فوتبال

با توجه به محدودیت‌های موجود در فدراسیون فوتبال، پوشاك تیم‌های ملی بعد از هر اردو برای شست و شو و استفاده مجدد از بازیكنان پس گرفته می شود.

به گزارش نما، در روزهای گذشته خبری مبنی بر باز پس گیری البسه بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان منعکس شد که باید گفت این موضوع اتفاق تازه‌ای در فدراسیون فوتبال نیست. حتی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هم بعد از هر اردو لباس‌های خود را در اختیار تدارکات تیم می‌گذارند تا برای اردوهای بعدی شست و شو شود و مجددا بازیکنان از این البسه استفاده کنند.

در سایر رده‌های ملی هم لباس‌ها تا چند اردو در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و بازیکنان مسئول نگهداری از این پوشاک هستند و خودشان وظیفه شست و شو را بر عهده دارند. بعد از گذشت چندین اردو و مستهلک شدن لباس‌ها، پوشاک جدیدی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

با توجه به فسخ قرارداد جیووا، فدراسیون فوتبال اقدام به خرید البسه برای تیم‌های ملی می‌کند و برای کاهش هزینه‌ها، بعد از چند اردو و کاهش کیفیت لباس‌ها، پوشاک جدیدی به بازیکنان داده می‌شود.

حتی چند ماه قبل، فدراسیون فوتبال از پوشاک پوما، مربوط به سال ۲۰۰۶ که برای جام جهانی آلمان تهیه شده بود، برای انجام تمرینات تیم ملی زیر ۱۷ سال استفاده کرده بود.

بعد از حذف تیم ملی جوانان از دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، این تیم منحل شد و پس گرفتن لباس‌ها از بازیکنان به خاطر نامشخص بودن وضعیت برنامه و اردوهای این تیم بوده است.
منبع: ایسنا

۱۳۹۶/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط