گروه «شهرزاد» كنسرت برگزار می‌كند

گروه موسیقی «شهرزاد» تازه ترین كنسرت خود را روز شنبه دوازدهم اسفند ماه با عنوان «راز» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می كند.

به گزارش نما، کنسرت گروه «شهرزاد» با عنوان «راز» به سرپرستی و آهنگسازی آذر زرگریان و خوانندگی بهادر صحت ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۲ اسفند در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

آذر زرگریان درباره این اجرا توضیح داد: کنسرت «راز» در دو بخش برگزار می‌شود. بخش اول در دستگاه ماهور و آواز اصفهان است که اشعار تصنیف‌ها از سیمین بهبهانی، شفیعی‌کدکنی، هوشنگ ابتهاج و عطار نیشابوری انتخاب شده است. در بخش دوم نیز قطعاتی درمایه‌ دشتی و نوا به مخاطبان ارایه می شود.

وی پیرامون انتخاب نام اجرا بیان کرد: انتخاب نام «راز» برای کنسرت گروه «شهرزاد» به دلیل اجرای تصنیفی است که شعر آن از فروغ فرخزاد است که در آغاز بخش دوم اجرا می‌شود. تک نوازی عود و تنبور، نی و تار، اجرای گروهی قطعه‌ای از استاد حسن کسایی، تصنیف «قدح» در مایه‌ دشتی با شعر حافظ و تصنیف «در بگشایید» از دیگر اجراهای این قسمت است.

زرگریان همچنین درباره خواننده گروه نیز توضیح داد: بهادر صحت خواننده‌ جوان و توانایی است که گروه «شهرزاد» افتخار همکاری با او را دارد. رنگ صدای زیبا، دلنشین و در عین حال با قدرت او شنیدنی و به‌یادماندنی است.

کنسرت گروه «شهرزاد» با عنوان «راز» به سرپرستی و آهنگسازی آذر زرگریان و خوانندگی بهادر صحت شنبه ۱۲ اسفند، ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

۱۳۹۶/۱۲/۵

اخبار مرتبط