جزئیات چگونگی ثبت‌نام در طرح ترافیك جدید

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: شهروندان باید برای طرح جدید ترافیك، حساب شهروندی افتتاح كنند، این حساب فقط مالی نیست بلكه باید شهروندان پروفایل خود را تكمیل و ثبت‌نام كنند.

به گزارش نما، محمد فرجود در نشست خبری گفت: سامانه جدید حساب شهروندی در اسفند ماه رونمایی می‌شود که یکی از اقداماتی که از طریق این سامانه انجام خواهد گرفت در طرح جدید ترافیک قابل استفاده خواهد بود.

وی ادامه داد: به طوری که شهروندان باید برای طرح جدید ترافیک حساب شهروندی افتتاح کنند، این حساب فقط مالی نیست بلکه باید شهروندان پروفایل خود را تکمیل و قبل از پایان سال ثبت‌نام خود را در آن انجام دهند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با اشاره به اینکه سرویس‌های مختلفی در این سامانه در نظر گرفته شده، گفت: حساب مالی شهروندی هم در این سامانه در نظر گرفته شده به طوری که شهروندان می‌توانند برای خرید کارت بلیط مترو، اتوبوس و غیره از این حساب استفاده کنند.


فرجود در مورد آدرس این سامانه، گفت: هنوز نمی‌توانم آن را اعلام کنم چرا که سایت هنوز بالا نیامده اما در زمان افتتاح آن که در 14 اسفند ماه در برج میلاد خواهد بود این سامانه رونمایی و قابل استفاده می‌شود.

ادامه دارد ...
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۲/۵

اخبار مرتبط