دایی: استقلال در دربی زیرك و باهوش بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نمی‌خواهم در مورد دربی صحبت كنم، اما استقلال در این دیدار زیرك و باهوش بود.

به گزارش نما، علی دایی در مورد پیروزی تیمش مقابل فولاد در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: در بازی با فولاد از نیمه دوم عملکرد بازیکنان خوب بود و با این برد به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شدیم. تلاش می‌کنیم تا در پایان مسابقات لیگ برتر سهمیه آسیایی کسب کنیم و نایب قهرمان شویم.

وی افزود: ۵ بازی در مسابقات لیگ برتر در پیش داریم که حکم فینال را دارد و با لطف خدا از این مراحل سربلند بیرون بیاییم و دست از تلاش برنمی داریم.

سرمربی سایپا ادامه داد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به هدفمان برسیم. سال دیگر هم با سایپا قرارداد دارم و اگر مشکلی به وجود نیاید و بودجه لازم داشته باشیم تیم را برای قهرمانی می‌بندیم. البته امسال شرایطمان سخت بود، اما خوشحالم که شرمنده نشدیم. اگر شرایط برای ما در فصل دیگر مهیا شود تیم را در فصل دیگر برای قهرمانی می‌بندیم تا حضوری پرقدرت داشته باشیم.

دایی در خصوص قول و قرار با باشگاه پرسپولیس و گرشاسبی برای پرداخت مالیات اظهار داشت: نه، این آقایان هیچ کاری تا کنون انجام نداده‌اند، این همه مدت کنار آمدیم اما چیزی ندیدیم. اتوبان یکطرفه نمی‌شود، ما هم کاری نداریم و درگیر تیم خودم هستم و به این مسائل نمی‌پردازیم.

وی در مورد دربی ۸۶ و باخت پرسپولیس اظهار داشت: بازی دربی تمام شده و نمی‌خواهم درمورد این بازی صحبت کنم، اما استقلال در این دیدار زیرک و باهوش بود.

۱۳۹۶/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط