تركیب احتمالی پرسپولیس مقابل الوصل

پرسپولیس در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الوصل امارات تغییراتی در تركیب خود دارد.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف با استقلال با ترکیبی به زمین مسابقه رفت که بدترین بازی خود را ارائه کرد و همین نوع صدای دوست و دشمن را در آورد.

البته بازی فردا داستان متفاوتی است چرا که پرسپولیس با وجود شکست در دربی ۸۶ خیالش از قهرمانی راحت است، اما بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ای است که پرسپولیس یک شکست سنگین را تجربه کرده است و دیدار با الوصل امارات بهترین فرصت است تا شاگردان برانکو آب رفته را به جوی بازگردانند.

آن طور که از شواهد مشخص است پرسپولیس در درون دروازه از بیرانوند بهره می‌گیرد. گلری که هر چند در لیگ قهرمانان آسیا در درون دروازه آسیب پذیر نشان داد، اما تجربه او نسبت به رادوشوویچ بیشتر است و از دروازه سرخپوشان برابر الوصل امارات محافظت می‌کند.

سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده هم مدافعان وسط پرسپولیس برابر الوصل امارات هستند.

محمد انصاری و حسین ماهینی در جناح چپ و راست پرسپولیس در دربی ۸۶ دور از انتظار ظاهر شدند و نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام بدهند. این احتمال وجود دارد که حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی قرار بگیرد و صادق محرمی جایگزین او در دفاع راست شود.

محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا در بازی‌های گذشته زوج هافبک دفاعی بودند، اما با انتقاداتی که کارشناسان نسبت به عملکرد ربیع خواه داشتند به نظر می‌رسد برانکو از مواضع خود کوتاه بیاید و از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نکند.

وینگر‌های چپ و راست پرسپولیس هم باز هم امیری و احمدزاده هستند و برانکو بازیکنی در این ۲ پست ندارد تا جایگزین کند.

به نظر نمی‌رسد که برانکو در بازی با الوصل امارات از مواضع خود کوتاه بیاید و محسن مسلمان را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

علی علیپور و گادوین منشا زوج همیشگی پرسپولیس در خط حمله هستند، اما این احتمال وجود دارد سیامک نعمتی جایگزین منشا در بازی برابر الوصل امارات شود.

این ترکیب بیشترین شانس را برای مقابله با الوصل امارات دارد و پیش بینی می‌شود پرسپولیس با این نفرات برابر حریف اماراتی خود صف آرایی می‌کند.

نوراللهی، رسن و مسلمان هم بازیکنانی هستند که شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را در بازی فردا دارند.

پرسپولیس بدون هافبک بازیساز توانسته حریفان خود را از پیش رو بردارد، اما بازی‌های آسیایی شرایط متفاوت دارد.

گفتنی است دیدار پرسپولیس و الوصل امارات فردا ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

۱۳۹۶/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط