تركیب متفاوت آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال در حالی فردا در سومین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم العین امارات می رود كه تغییرات زیادی را در این تیم نسبت به سال گذشته نظاره گر هستیم.

به گزارش نما، استقلالی ها سال گذشته با سرمربیگری منصوریان با بازیکنانی همچون مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، پادوانی، زکی پور، وریا غفوری، فرشید باقری، خسرو حیدری، مگویان ، علی قربانی و کاوه رضایی برابر العین به میدان رفتند.

در حال حاضر تیم فوتبال استقلال با هدایت شفر با تغییرات بی شمار مقابل العین به امارات می رود و در این میان تنها 3 بازیکن به صورت قطعی در ترکیب حضور داشتند و 8 بازیکنی که سال گذشته بازی کردند در دیدار فردا جای خود را به بازیکنان جدید دادند.

حسینى ، وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مامه بابا تیام یازده بازیکنى هستند که از میان آنها تنها غفوری، باقری و مجید حسینی سابقه حضور در تیمشان را برابر العین در سال گذشته داشتند و ما بقی بازیکنان در بازی فردا برای اولین بار مقابل این تیم اماراتی بازی می کنند.

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه ساعت ١٨:٥٠ در ورزشگاه هزاع بن زاید سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات برگزار خواهد کرد.


۱۳۹۶/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط