حاجی‌دلیگانی: آقای روحانی! شغل جدید پیش‌كش، شغل‌های باقیمانده را حفظ كنید

نماینده مردم شاهین‌شهر با بیان اینكه بیكاری رو به افزایش است،گفت: آقای روحانی! ایجاد شغل جدید پیشكش، بیایید شغل‌های باقیمانده را حفظ كنید.

به گزارش نما، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس، امروز (یکشنبه 20 اسفند) در نطق میان‌دستور در صحن علنی قوه مقننه با اشاره به مشکلات آب در استان اصفهان، خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی شما در سفر به استان اصفهان مگر نگفتید مشکل آب این استان را حل می‌کنید؟ آیا می‌دانید کشاورزان استان اصفهان چه روز‌های سختی را می‌گذرانند؟ آیا می‌دانید کشاورزان با نبود آب، کشت و نبود شغل، دیگر هیچ درآمدی ندارند؟​

وی با بیان اینکه حقیقت این است که کسانی که تا دیروز زکات‌دهنده بودند امروز مستحق گرفتن زکات شده‌اند، افزود: بیایید راهکاری برای این مشکل بیابید؛ ما نمایندگان استان اصفهان موضوع آب را در مجلس رصد می‌کنیم و اگر زمانی به این نتیجه برسیم که نمی‌توانیم حقوق مردم را استیفاء کنیم حتما باید جای خودمان را به دیگران بدهیم و از این سمت استعفا دهیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: در حالی به ایام پایانی سال 96 نزدیک می‌شویم که بسیاری از قول‌های رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی درباره سپره‌گذاران موسسات مالی و اعتباری و همچنین پدیده شاندیز هنوز تعیین تکلیف نشده است.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: از رئیس جمهور انتظار است که به جای پرداختن به مطالب حاشیه‌ای با هدف انحراف افکار عمومی از مطالبات اساسی مردم صورت می‌گیرد به سوالاتی که مردم از ما می‌پرسند پاسخ دهد که چرا قیمت برنج از 4 هزار به 8 هزار و قیمت گوشت از 23 هزار تومان به 45 هزار تومان افزایش یافته است؟

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری رو به افزایش است، تصریح کرد: آقای روحانی ایجاد شغل جدید پیش‌کش، بیایید شغل‌های باقیمانده را حفظ کنید.

حاجی‌دلیگانی در بخش پایانی نطق خود اظهار داشت: سیاست فرقه‌سازی لندن با حمایت دلار‌های عربستان با هدف تفرقه در جهان اسلام محکوم و توطئه‌ای نخ‌نما شده است. از دستگاه دیپلماسی انتظار است از حقوق حقه مردم ایران دفاع کند.

۱۳۹۶/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط