تكذیب خبر پیشنهاد سایپا به مسلمان

پس از پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به حواشی ای كه در راه تمدید قرارداد محسن مسلمان با پرسپولیس به وجود آمده است، اخبار مختلفی درباره پیشنهاد تیم های سپاهان، ذوب آهن و حتی الخور قطر به این بازیكن شنیده می شود.



به گزارش نما، از صبح امروز(یک شنبه) هم برخی کانال های مجازی از پیشنهاد باشگاه سایپا به مسلمان خبر داده و با توجه به علاقه علی دایی به سبک بازی این بازیکن، حضورش در تیم سایپا را محتمل می دانند. مسلمان با ارسال 10 پاس گل عنوان برترین پاسور لیگ هفدهم را کسب کرد.

با این وجود رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن تکذیب این خبر بیان کرد: کسب سهمیه آسیا برای تیم سایپا به دیدار فینال جام حذفیبین استقلال و خونه به خونه بابل بستگی دارد. علی دایی به ما اعلام کرده است برای ارائه فهرست نفرات مدنظرش در فصل آینده تا این بازی منتظر می ماند. در صورتی که استقلال قهرمان جام حذفی شود سهمیه آسیا تیم ما هم قطعی می شود و در این وضعیت دایی فهرست متفاوتی با تیمی که سهمیه آسیا ندارد به ما تحویل می دهد و باتوجه به حضورمان در سه جبهه لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر باید بازیکنان باکیفیتی جذب کنیم. البته تاکنون هیچ مذاکره یا تماسی با محسن مسلمان نداشته ایم و این خبر کذب است.

او درمورد زمزمه تماس باشگاه سایپا با برخی بازیکنان ذوب آهن مانند مرتضی تبریزی و محمدرضا حسینی هم بیان کرد: طبیعی است با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات چنین شایعاتی مطرح شود اما با هیچ کدام از بازیکنان ذوب آهن هم تماس نگرفته ایم.

۱۳۹۷/۲/۹

اخبار مرتبط