راه حل توقف تجاوزگری آل‌سعود

فعال سیاسی وابسته به جنبش انصارالله یمن تنها راه توقف تجاوزگری آل سعود ضد یمن را حملات تلافی‌جویانه دانست.

به گزارش نما، فعال سیاسی وابسته به جنبش انصارالله یمن تنها راه توقف تجاوزگری آل سعود ضد یمن را حملات تلافی‌جویانه دانست و از افزایش یگان‌های تک تیرانداز یمنی در منطقه مرزی با عربستان سعودی خبر داد.

حسین البخیتی در گفتگو با پرس تی وی تاکید کرد: «جنبش انصارالله و نیرو‌های هم پیمان آن در یمن به این نتیجه رسیده‌اند که حمله و نفوذ به عمق خاک عربستان سعودی تنها راه متوقف کردن تجاوزگری آل سعود و هم پیمانانش است.»

البخیتی گفت: «روزانه ۳ یا ۴ نظامی سعودی در منطقه مرزی به ضرب گلوله‌ی تک تیراندازن یمنی از پا در می‌آیند و بدین ترتیب می‌توان تصور کرد چه تعداد نظامی سعودی از آغاز جنگ و تجاوز ضد یمن کشته شده‌اند.»

وی افزود :«ارتش یمن همچنین با استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین، فرودگاه اب‌ها را در عسیر هدف قرار داده است. این دومین حمله‌ی هواپیما‌های بدون سرنشین ارتش یمن به عمق خاک سعودی است.»

البخیتی تصریح کرد: «اطمینان دارم که سخنگوی ارتش سعودی به زودی بار دیگر از شدت گرفتن دامنه‌ی حملات ارتش یمن شکایت و گلایه خواهد کرد. این نشان دهنده شکست جنگ ائتلاف به سرکردگی عربستان سعودی ضد یمن است. پیشتر یمنی‌ها به سازمان ملل شکایت می‌بردند و به این جنگ غیرقانونی اعتراض می‌کردند، اما اکنون سعودی‌ها هستند که شکایت خواهند کرد و اطمینان دارم حملات بیشتر به بخش‌های اقتصادی، میدان‌های نفتی و دیگر مناطق عربستان سعودی در راه است و ما منتظر حمله‌ی یمن به تاسیسات نفتی عربستان سعودی هستیم و هنگامی که این رویداد اتفاق بیفتد روند جنگ به سود ملت یمن و ضد عربستان سعودی تغییر خواهد کرد.»

حسین البخیتی همچنین گفت: «جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به یمن به سرکردگی عربستان سعودی عصر شنبه منطقه‌ی صعده را در یمن هدف قرار دادند و سه کودک یمنی را به شهادت رساندند. همچنین ساختمان یک شرکت نفتی در صنعا هدف قرار گرفته و تلفاتی بر جا گذاشته است. این نشان می‌دهد که سعودی‌ها نمی‌توانند به ارتش یمن و نیرو‌های جنبش انصارالله آسیب بزنند و به همین علت غیرنظامیان یمنی را هدف قرار می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند با کشتار غیرنظامیان، مردم یمن را به تسلیم وا دارند، اما چنین اتفاقی نخواهد افتاد.»

۱۳۹۷/۳/۶

اخبار مرتبط