پرسپولیسی ها در انتظار پاسخ مثبت بازیكن ملی پوش

مدیران باشگاه پرسپولیس در انتظار آن هستند تا از ستاره نارنجی پوشان بابت سرخپوش شدن، جواب مثبت بگیرند.

به گزارش نما، مدیران باشگاه پرسپولیس در انتظار آن هستند تا از ستاره نارنجی پوشان بابت سرخپوش شدن، جواب مثبت بگیرند.

این روزها مدام نام مهدی ترابی در کنار نام پرسپولیس شنیده می شود. این بازیکن همراه تیم ملی فوتبال کشورمان در کمپ استانبول و در آرامش روحی و روانی کامل به سر می برد ولی در تهران، شرایط کاملا متفاوت است و پرسپولیسی ها برای گرفتن قول مساعد از مدیربرنامه هایش، روزهای جنجالی را سپری می کنند.

آن طور که گفته می شود، ترابی تا پایان نیم فصل اول با باشگاه سایپا قرارداد دارد و درست در همان زمان که قرارداد ترابی با نارنجی پوشان به اتمام می رسد، محرومیت باشگاه پرسپولیس از جذب بازیکن نیز تمام می شود. به همین علت سرخپوشان علاقمند هستند تا ترابی را از حالا به عنوان بازیکن تیم شان به لیست خود اضافه کنند تا او در نیم فصل به جمع سرخپوشان اضافه شود.

نزدیکان به باشگاه پرسپولیس می گویند مدیران این باشگاه در انتظار شنیدن یک جواب مثبت از مدیربرنامه های این بازیکن هستند. از ما نشنیده بگیرید اما با توجه به جدایی احتمالی وحید امیری از پرسپولیس، مدیران باشگاه تلاش مضاعفی دارند تا هر طور شده، ترابی را پرسپولیسی کنند. این بازیکن طی دو فصل گذشته همواره نامش در لیست برانکو وجود داشت اما باشگاه سایپا حاضر نبود ترابی را از دست بدهد.

۱۳۹۷/۳/۶

اخبار مرتبط