استقلال، تیم 40 میلیاردی شفر

استقلال با روی كار آمدن وینفرد شفر به معنای واقعی كلمه پوست انداخت و از مجموعه‌ای ناامید و پایین جدولی به تیمی مقتدر و قاطع بدل شد به طوری كه تا رتبه سوم لیگ برتر بالا آمد، شهرآورد برگشت را برد، فاتح جام حذفی شد و البته در لیگ قهرمانان آسیا نیز همچنان حاضر است.

به گزارش نما، استقلال با روی کار آمدن وینفرد شفر به معنای واقعی کلمه پوست انداخت و از مجموعه‌ای ناامید و پایین جدولی به تیمی مقتدر و قاطع بدل شد به طوری که تا رتبه سوم لیگ برتر بالا آمد، شهرآورد برگشت را برد، فاتح جام حذفی شد و البته در لیگ قهرمانان آسیا نیز همچنان حاضر است. در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است تیم فصل بعد حتماً برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شود (یعنی به نیت قهرمانی در این عرصه بسته خواهد شد) و دست وینفرد شفر برای هزینه کردن نیز به رغم مشکلات مالی تا حد قابل ملاحظه‌ای باز است.

هرچند مدیران استقلال رقمی را تعیین نکرده و اساساً طبق عرف رایج در فوتبال ایران ترجیح می‌دهند حرفی از بودجه تعریف شده و هزینه انجام شده نزنند ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که استقلال برای لیگ هجدهم بودجه خوبی در اختیار داشته و چیزی حدود 40 میلیارد تومان هزینه می‌کند (یعنی می‌تواند هزینه کند) رقمی که به احتمال زیاد با احتساب فصل نقل و انتقالات زمستانی می‌تواند به 45 میلیارد هم برسد. البته دیروز یکی از مسئولان باشگاه در مواجهه با سؤال ما در مورد میزان بودجه استقلال با لحنی خاص ترجیح داد از زیر بار تأیید آن شانه خالی کند و در عین حال تصریح کرد: توجه داشته باشید که حتی اگر رقم شما درست باشد، بازهم ما باید با آن قسمت‌هایی از طلب‌های معوقه مربوط به فصول گذشته را بدهیم و همه پول خرج اتفاقات فصل جاری نمی‌شود.

۱۳۹۷/۳/۹

اخبار مرتبط