كی روش هنر مربی گری را با مهار رونالدو نشان دهد

داداش زاده گفت: تاكتیك تیم پرتغال وابسته به رونالدو است و كی‌روش با برنامه‌ریزی برای مهار او در این بازی می‌تواند هنر مربیگری خودش را نشان دهد و این را نباید فراموش كنیم كه احتمال صعود پرتغال از ما بیشتر است و آنها محتاط‌تر از ما به میدان خواهند آمد.

به گزارش نما، بهزاد داداش‌زاده در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان برابر پرتغال اظهار داشت: جام جهانی ۲۰۱۸ جام شگفتی‌هاست و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، اما باید منطقی باشیم. ما در بازی اول تیم برتر نبودیم، ولی برنده شدیم و در بازی مقابل اسپانیا با اینکه حق‌مان برد بود بازنده میدان بودیم.

وی افزود: تاکتیک تیم پرتغال وابسته به رونالدو است و کی‌روش با برنامه‌ریزی برای مهار او در این بازی می‌تواند هنر مربیگری خودش را نشان دهد و این را نباید فراموش کنیم که احتمال صعود پرتغال از ما بیشتر است و آنها محتاط‌تر از ما به میدان خواهند آمد.

پیشکسوت فوتبال کشور در مورد عملکرد تیم ملی کشورمان در جام جهانی تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و مطمئن باشید اگر در گروهی به جز گروه مرگ بودیم به مرحله بعد صعود می‌کردیم.

داداش‌زاده ادامه داد: کی‌روش قراردادش را تمدید کرده و او یک قهرمانی آسیا به ایران بدهکار است به نظرم تاکنون کی‌روش فقط نتیجه‌گرا بوده و سبک جدیدی نیاورده است. او با قهرمانی در آسیا می‌تواند عیارش را نشان دهد.

۱۳۹۷/۴/۳

اخبار مرتبط