قدردانی حماس از تداوم حضور فلسطینی‌ها در تظاهرات

یكی از اعضای دفتر سیاسی حماس از تداوم حضور فلسطینی‌ها در تظاهرات حق بازگشت برای سیزدهمین جمعه متوالی و به منظور دفاع از قدس و حق بازگشت قدردانی كرد.

به گزارش نما، «حسام بدران» یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که تداوم برگزاری تظاهرات حق بازگشت در تمامی نقاط غزه نشانگر اراده و اصرار ملت فلسطین بر تداوم مبارزات تا تحقق اهداف عادلانه این تظاهرات با استفاده از تمامی ابزار‌ها و شیوه‌های ممکن است و ما از استمرار حضور آن‌ها در این تظاهرات قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: تداوم تظاهرات حق بازگشت نشانگر همبستگی تمامی طرف‌ها و گروه‌های فلسطینی در عرصه میدانی با وجود اختلافات موجود میان احزاب و گروه‌های سیاسی است.

بدران با تاکید بر اهمیت موضع یکپارچه مردمی فلسطینیان ساکن نوارغزه تصریح کرد که جنبش حماس به تلاش‌های خود برای یکپارچه سازی صفوف فلسطینیان و تقویت جبهه داخلی ادامه می‌دهد.

وی همچنین بر مخالفت حماس با تمامی پروژه‌های طراحی شده علیه مسأله فلسطین و در رأس آن‌ها معامله قرن تاکید و اعلام کرد که سفر‌های اخیر مسئولان آمریکایی به منطقه خاورمیانه به خاطر جانبداری کامل آمریکا از رژیم صهیونیستی و تضییع حقوق فلسطینیان محکوم به شکست است.

۱۳۹۷/۴/۳

اخبار مرتبط