مربی تیم ملی: مردم ایران باید به كی‌روش افتخار كنند

مربی تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: مردم ایران باید به كی‌روش افتخار كنند چرا كه او یك الگوی خاص است.

به گزارش نما، مارکار آقاجانیان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: از همه هواداران تشکر می‌کنم که اینقدر از تیم ملی حمایت کردند و حتی در ساعات پایانی شب به فرودگاه آمدند تا از تیم ملی خود استقبال خوبی کرده باشند. ما دست هواداران را می‌بوسیم و امیدواریم محبت‌های آنها را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه در حال حاضر انتظارات از تیم ملی برای قهرمانی در آسیا زیاد شده، تصریح کرد: انتظارات با توجه به عملکرد تیم ملی زیاد شده، ولی عملکرد خوب نیاز به آماده‌سازی خوب دارد. هدف ما قهرمانی در آسیا است و برای به‌دست آوردن آن با تمام توان می‌جنگیم. امیدوارم آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات به خوبی انجام گیرد چرا که آماده‌سازی برای یک تورنمنت بزرگ خیلی مهم است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در ارتباط با اینکه مردم هم خواستار فراهم شدن همه امکانات لازم از جمله بازی‌های تدارکاتی بزرگ برای این تیم شده‌اند، خاطرنشان کرد: ما امیدواریم امکانات و بازی‌هایتدارکاتی خیلی خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شود تا بتوانیم به قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم.

آقاجانیان تصریح کرد: به نظرم کی‌روش یک الگوی خاص در فوتبال است. در بازی با پرتغال دیدیم که کی‌روش مقابل تیم ملی کشورش ایستاد و مثل یک ایرانی جنگید تا تیمش نتیجه بگیرد و این نشان از حرفه‌ای بودن او دارد. مردم ایران باید به کی‌روش افتخار کنند چرا که او یک الگوی بزرگ است.

وی در خصوص اینکه مردم می‌گویند به دلیل اینکه بازی‌های دوستانه بزرگی پیش از جام جهانی برای تیم ملی در نظر گرفته نشد این تیم نتوانست نتایج بهتری کسب کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های کی‌روش برای پیش از جام جهانی انجام نشد و ما در هفته اول آماده‌سازی خود با 3 بازیکن کار را شروع کردیم. اگر در آن دو هفته ابتدایی اردو ما همه بازیکنان را در اختیار داشتیم، شاید می‌توانستیم آماده‌سازی بهتری انجام دهیم. اگر بازی‌های دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی لغو نمی‌شد شایدالان شرایط ما در جام جهانی فرق می‌کرد.

۱۳۹۷/۴/۶

اخبار مرتبط