اعلام فراخوان مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم در تیرماه 97

سازمان وظیفه عمومی ناجا تمامی مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم كه برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه سال ۹۷ دریافت كرده‌اند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش نما، سازمان وظیفه عمومی ناجا تمامی مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه سال ۹۷ دریافت کرده‌اند را به خدمت سربازی فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی ناجادر اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم متولد ۱۳۵۵ تا پایان تیرماه ۱۳۷۹ که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۷/۴/۱۹ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه مورخ نوزدهم تیرماه ۱۳۹۷ و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ تمامی مشمولان مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.

۱۳۹۷/۴/۱۶

اخبار مرتبط