لژیونر ایرانی به لیگ چین نمی رود

سامان قدوس ستاره دوملیتی فوتبال ایران با وجود گمانه زنی‌های فراوان پیرامون انتقال به باشگاهی دیگر بعد از دو هفته استراحت تمرینات خود را از دیروز با اوسترسوند استارت زد تا ابهام پیرامون آینده این ستاره همچنان بر قوت خود باقی بماند.

به گزارش نما، سامان قدوس ستاره دوملیتی فوتبال ایران با وجود گمانه زنی‌های فراوان پیرامون انتقال به باشگاهی دیگر بعد از دو هفته استراحت تمرینات خود را از دیروز با اوسترسوند استارت زد تا ابهام پیرامون آینده این ستاره همچنان بر قوت خود باقی بماند.

قدوس که قبل از جام جهانی اخبار از احتمال بالای انتقال او به باشگاه سوآنزی سیتی در چمپیون شیب انگلیس حکایت داشت این روز‌ها در حالی از باشگاه مطرح پایتخت ولز دور شده که گفته می‌شود گراهام پوتر سرمربی سابق او و مدیران باشگاه سوآنزی سیتی حاضر به پرداخت رقم ۵۰ میلیون کرونی سران اوسترسوند نیستند.

در این گیر و دار باشگاهی در لیگ چین حاضر به پرداخت این پول به اوسترسوند بود، اما خود سامان قدوس با این انتقال مخالفت کرد و مدعی شد حاضر به بازی در چین نیست از همین رو ملی پوش ایرانی تا زمان مشخص شدن تیم آینده اش به تمرینات اوسترسوند بازگشت تا طبق قرارداد عمل کند.


۱۳۹۷/۴/۱۶

اخبار مرتبط