توزیع ۴ هزار آرم طرح ترافیك سیار با شارژ یك میلیونی

محسن پورسیدآقایی در خصوص توزیع 4 هزار آرم طرح ترافیك سیار بین نهادها و اقشار خاص با شارژ یك میلیون تومانی، گفت: در این باره توضیح نمی‌دهم. هر اقدامی صورت گرفته طبق مصوبه شورای ترافیك بوده است.

به گزارش نما، محسن پورسیدآقایی در پاسخ به این پرسش که بر اساس مصوبه شورا باید اسامی رسانه‌های دریافت‌کننده آرم طرح ترافیک خبرنگاری را اعلام می‌کردیم ولی این امر رخ نداده است، گفت: پاسخ این موضوع را به شورا داده‌ام و دلیلی ندارد به شما توضیح بدهم.

وی ادامه داد: لیست خبرنگاران را منتشر کرده‌ایم، شما بگردید ببینید چه افرادی خبرنگار نیستند.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که نمایندگان مجلس و فرزندانشان برخی از مدیران شهرداری و کارمندان شهرداری آیا جزو خبرنگاران بودند که آرم خبرنگاری با تخفیف 90 درصدی دریافت کرده اند، گفت: همین‌ها خوب است ما هم به دنبال این هستیم شماها بگردید ببینید چه کسانی حقشان نبوده که آرم خبرنگاری دریافت کنند ولی دریافت کرده‌اند و فشار افکار عمومی خوب است.

به گفته پورسیدآقایی، تمام کسانی که طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کرده‌اند مدارک داشته‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش کسی که تأیید می‌کرد آیا نمایندگان مجلس را نمی‌شناخته که به آنها طرح خبرنگاری داده است، گفت: چرا می‌دانستند و می‌شناختند اما برخی نمایندگان مدیر مسئول رسانه بوده و طبق ضوابط باید طرح دریافت می‌کرد.

پورسیدآقایی در پاسخ به این پرسش که فرزندان نمایندگان نیز باید طرح خبرنگاری می‌گرفتند، گفت: همه آنها نامه داشتند که در مؤسسه کار می‌کنند خب حالا ما باید چه کار کنیم.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که چرا اسم رسانه‌ها را اعلام نکردید، گفت: اگر اسم رسانه‌ها را اعلام کنیم سهم‌خواهی می‌شود و بعد می‌گویند که کدام رسانه چقدر آرم دریافت کرده است.

پورسیدآقایی افزود: در حال رسیدگی هستیم و افرادی که خبرنگار نبودند و نامه دروغ گرفته‌اند را حذف می‌کنیم همین حالا هم چند نفری را حذف کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که چند نفر را حذف کرده‌اید گفت: کمیته گذاشته‌ایم هنوز نهایی نشده از شورای شهر هم دعوت کرده‌ایم تا یک نفر را معرفی کند و مشترکاً کسانی که مدارکشان درست نبوده را حذف کنیم.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش 4 هزار آرم طرح ترافیک سیار بین نهادها و اقشار خاص با شارژی یک میلیونی توزیع شده است، گفت: در این باره توضیح نمی‌دهم طبق مصوبه شورای ترافیک بوده و هر چه مصوبه بوده اجرایی شده است.

پورسیدآقایی در پاسخ به این پرسش که علیخانی رئیس کمیسیون شورای شهر اعلام کرده که یک ماه است که معاونت حمل و نقل ترافیک نامه زده شده که در خصوص چگونگی توزیع آرم طرح ترافیک توضیح دهند اما پاسخی از سوی شهرداری دریافت نشده است، گفت: نامه بیاید جواب هم می‌دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نامه نیامده است، گفت: نامه را به جای خودش جواب می‌دهم.

۱۳۹۷/۴/۲۳

اخبار مرتبط