نگرانی بزرگ استقلال و وینفرد شفر برابر السد قطر

اظهارات وینفرد شفر بعد از بازی با فولاد خوزستان پرده از نگرانی‌های مرد آلمانی از بازی دوشنبه هفته جاری با السد قطر برمی‌دارد.



به گزارش نما، اظهارات وینفرد شفر بعد از بازی با فولاد خوزستان پرده از نگرانی‌های مرد آلمانی از بازی دوشنبه هفته جاری با السد قطر برمی‌دارد. بخصوص آنجا که سرمربی استقلال به تساوی شبهه شکست مقابل فولاد خوزستان و تاثیرات ذهنی این باخت در روحیه بازیکنانش اشاره می‌کند.

شفر می‌داند که کسب مساوی در خانه تفاوتی با شکست ندارد به همین دلیل معتقد است که تیمش تا بازی با السد قطر باید به لحاظ ذهنی آماده و مهیا شود که مشخص نیست او و همکارانش بتوانند در این زمان کم باقیمانده در بازیابی روحی و روانی بازیکنان موفق باشند یا خیر؟

البته شفر از یک منظر به این بازی امیدوار است. شفر اعتقاد دارد که السد مانند فولاد خوزستان تیمی نخواهد بود که در ورزشگاه آزادی دست به بازی کاملا دفاعی بزند و از این حیث استقلال کار ساده تری در قیاس با فولاد خوزستان مقابل السد دارد. شفر بر این باور است که تیمش مقابل تیم‌های هجومی نمایش بهتری ارائه می‌کند. حال باید تا دوشنبه انتظار کشید و دید استقلال آیا مقابل السد که به قول شفر صرفا برای دفاع گام به ورزشگاه آزادی نمی‌گذارد، برنامه‌های هجومی بهتری پیاده خواهد کرد یا خیر؟

۱۳۹۷/۶/۳

اخبار مرتبط