برگزاری كلاس‌های آموزش كالبد شكافی حیوانات به كودكان در یك فرهنگسرا؟

سمیه خلیلی مدیر كل روابط عمومی فرهنگسرای خاوران در رابطه با برگزاری كلاس‌های آموزش كشتار و كالبدشكافی حیوانات ویژه دانش آموزان در فرهنگسرای خاوران اظهار كرد: برخی رسانه‌ها خبری را مبنی بر برگزاری كلاس‌های آموزش كشتار و تشریح حیوانات ویژه دانش آموزان در فرهنگسرای خاوران منتشر كرده بودند كه بنده این خبرها را تكذیب می‌كنم.

به گزارش نما، روابط عمومی فرهنگسرای خاوران درباره شایعه برگزاری کلاس‌های آموزش کالبد شکافی حیوانات به کودکان در این فرهنگسرا توضیحاتی ارائه داد.

سمیه خلیلی مدیر کل روابط عمومی فرهنگسرای خاوران در رابطه با برگزاری کلاس‌های آموزش کشتار و کالبدشکافی حیوانات ویژه دانش آموزان در فرهنگسرای خاوران اظهار کرد: برخی رسانه‌ها خبری را مبنی بر برگزاری کلاس‌های آموزش کشتار و تشریح حیوانات ویژه دانش آموزان در فرهنگسرای خاوران منتشر کرده بودند که بنده این خبرها را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: هیچ گونه کارگاه آموزش تشریح حیوان زنده در این مکان فرهنگی برگزار نشده است و فرهنگسرای خاوران با انجام چنین اعمالی مخالف است.

مدیر کل روابط عمومی فرهنگسرای خاوران تصریح کرد: فرهنگسرای خاوران یک مجموعه فرهنگی و علمی است و هدف آن تقویت قوای فکری دانش آموزان و مردم است.

خلیلی گفت: در فرهنگسرای خاوران صرفا ماهی قزل آلای صید شده تشریح می‌شود و از تشریح هرگونه حیوان زنده دیگر خودداری می‌شود.

۱۳۹۷/۶/۳

اخبار مرتبط