دولت ناتوان پیرمرد‌ها

محمد دامادی، نماینده اصلاح‌طلب ساری در مجلس در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته كه: «این خیلی بد است كه مدیران بی‌انگیزه بر سر كار باشند.


محمد دامادی، نماینده اصلاح‌طلب ساری در مجلس در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته که: «این خیلی بد است که مدیران بی‌انگیزه بر سر کار باشند. مدیر بی‌انگیزه و خسته که نمی‌تواند نیرو‌های زیر دست خود را هدایت کند و امور دستگاه و وزارتخانه را پیش ببرد؛ بنابراین خود دولت باید دست به تغییرات می‌زد. دولت خیلی کند عمل می‌کند. نمی‌دانم دولت چه شیوه و مسیری را دنبال می‌کند که تا این حد کند پیش می‌رود. انتخاب پیرمرد‌ها نشان داد که دولت پیر و کند و محتاط است. شرایط فعلی شرایطی نیست که با احتیاط و آرام حرکت کرد. به مدیران و وزرایی نیاز داریم که هم باانگیزه و جوان باشند و هم جسارت و شجاعت تصمیم‌گیری داشته باشند تا به نیرو‌های و مدیران زیردست خود روحیه و انگیزه کار بدهند».
دامادی در ادامه گفت: «وقتی رئیس‌جمهوری می‌آید مثلاً ۲۰ وزیر را در یک رده سنی معرفی می‌کند و ناتوان و پیر هم هستند، بنابراین نتیجه همین استیضاح‌ها و مشکلات است».
از آغازین روز‌های دولت در سال ۹۲ که جلسه رأی اعتماد به وزرا در مجلس در حال بررسی بود، نمایندگان اصولگرا نسبت به پیر بودن وزرا انتقاد کردند، اما اصلاح‌طلبان این انتقاد را تخریب دولت دانستند.

۱۳۹۷/۷/۹

اخبار مرتبط