مسعود ابراهیم‌زاده: اخراج من مقابل صنعت‌‌نفت اصلا درست نبود

مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع چپ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما تیم خوبی داریم و نیاز به یك برد داریم تا همه چیز خوب شود.

به گزارش نما، مسعود ابراهیم‌زاده، در خصوص شرایط این روزهای ذوب‌آهن و اینکه آنها در چند بازی اخیر بردی به دست نیاوردند گفت: مشکل خاصی در تیم ما وجود ندارد و نیاز به یک برد داریم تا همه چیز خوب شود. به هر حال گاهی اوقات ممکن است یک تیم در چند بازی برنده نشود، ولی مسئله مهم این است که ما با انگیزه زیاد تمرین می‌‌کنیم تا قوی‌تر از قبل باشیم.

وی ادامه داد: ما زیبا فوتبال بازی می‌کنیم و در هر بازی هم موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم که باید قدر فرصت‌های گل را بیشتر بدانیم. در همین بازی با صنعت نفت هم فرصت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم با وجود اینکه 10 نفره شدیم حریف را شکست دهیم، اما متأسفانه بدشانس بودیم و اخراج من هم تاثیرگذار بود.

مدافع چپ تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به تصمیم داور که منجر به اخراجش شد تصریح کرد: در صحنه اول که کارت زرد گرفتم، اصلاً خطا نکردم و حتی کمک‌داور هم پرچم نزد، اما نمی‌دانم چرا داور خطا گرفت و اخطار داد. در یک صحنه هم بازیکن ما اعتراض کرد که داور سمت نیمکت ما رفت. من می‌خواستم بازی را شروع کنم که با بازیکن خودمان یک بحث کوچک داشتم و توپ را به زمین کوبیدم که داور مرا اخراج کرد و این واقعاً برایم عجیب بود. اخراج من مقابل صنعت‌‌نفت اصلاً درست نبود.

وی در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: از هواداران تیم می‌خواهم که ذوب‌آهن را حمایت کنند. ما تیم خوبی داریم و قطعاً امسال نتایج خوبی خواهیم گرفت. ما نگران نتیجه گرفتن نیستیم چون پتانسیل فنی تیم بالا است.

۱۳۹۷/۷/۹

اخبار مرتبط