زمان بازی جام حذفی پرسپولیس در انتظار نظر برانكو

سعید فتاحی می گوید نگرانی بابت اجرای بازی های لیگ برتر و جام حذفی در فصلی كه تقویم بازی ها به خاطر بازی های پلی آف آسیایی، صعود احتمالی تیم پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا و بازی های تیم ملی در جام ملت ها شلوغ است، ندارد.

به گزارش نما، رئیس کمیته مسابقات در این باره می گوید: ما همه پیش بینی های لازم را در این باره داشته ایم. حتی اینکه استقلال هم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد. البته نگرانی ها قابل درک است. فکرهایی که الان همه در مورد تقویم بازی ها می کنند ما 6 ماه قبل در مورد آن فکر کرده ایم. در صورت صعود تیم پرسپولیس به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا که امیدوارم این اتفاق خوب برای فوتبال ایران رخ دهد یکی از بازی های این تیم در لیگ برتر به تعویق می افتد که در مورد زمان جایگزین هم برنامه ریزی هایی داشته ایم.

واقعیت این است با وجود همه انتقادها که این انتقادات به هواداران هم سرایت کرده است ما در کنار باشگاه ها ایستاده ایم نه در برابر آنها. از سویی کسب افتخار باشگاه ها به خصوص در بازی های بین المللی برای ما هم افتخار است چرا که سازمان لیگ هم بخشی از این فوتبال است.

سعید فتاحی در پاسخ به این سوال که بازی پرسپولیس با نود ارومیه در چه زمانی برگزار می شود؟ گفت: ابتدا نیت داشتیم این بازی را در تعطیلاتی که در پیش است، برگزار کنیم. اما مسئله اینجاست که پرسپولیس دو بازیکن در تیم ملی ایران و یک بازیکن در اردوی تیم ملی عراق دارد و می تواند در این برهه از زمان در این بازی حاضر نشود. اما در این خصوص صحبتی با باشگاه پرسپولیس داشتیم و در صورت رضایت برانکو این بازی را در تعطیلات پیش رو لیگ برتر برگزار خواهیم کرد.


۱۳۹۷/۷/۱۲

اخبار مرتبط