تاكنون جنایتی در مورد فوت «فرشید هكی» محرز نشده است

وكیل خانواده مرحوم فرشید هكی گفت: تاكنون جنایتی محرز نشده و تحقیقات قضایی به نحو دقیق و كامل نسبت به این موضوع ادامه دارد.

به گزارش نما، محمد علی قدوسی وکیل خانواده مرحوم فرشید هکی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تنها وکیل ماریا تقی زاده طبرسی همسر فرشید هکی است، اظهار کرد: روز گذشته به همراه موکلم به دادسرای ویژه امور جنایی مراجعه و نهایت همکاری، توجه و مساعی را از ناحیه سرپرست این دادسرا و بازپرس شعبه پنجم در خصوص پرونده مربوطه، شاهد بودیم.

‎وی افزود: همچنین عصر دیروز نیز به همراه سرپرست دادسرای جنایی، به پارکینگ نیکان در محله شهر زیبا مراجعه کرده و خودرو را مجدداً مورد معاینه و بازرسی قرار دادیم و برخی وسایل سوخته شده دیگر هکی که داخل خودرو بود، کشف و در اسناد و مدارک ضبط شد.

‎وکیل خانواده فرشید هکی با تکذیب اعلام وکالت فردی به نام محمد مقیمی در مورد این پرونده، تصریح کرد: وکالتی در خصوص این پرونده از ناحیه هیچکس جز بنده، تاکنون اعلام نشده است.

‎قدوسی با اشاره به احراز هویت از سوی پزشکی قانونی، ادامه داد: در مراجعه‌ای که روز گذشته به دادسرا داشتیم مشخص شد که پزشکی قانونی در این خصوص نظرش را اعلام کرده و نمونه‌های DNA ‌مطابقت دارد و متاسفانه جسد متعلق به فرشید هکی است.

‎وی در رابطه با اینکه آیا جنایتی واقع شده است، بیان داشت: تاکنون جنایتی محرز نشده و تحقیقات قضایی به نحو دقیق و کامل نسبت به این موضوع ادامه دارد و نتایج آن در آینده نزدیک به سمع و نظر مردم شریف ایران اسلامی خواهد رسید.


۱۳۹۷/۸/۳

اخبار مرتبط