بازنشسته‌ها فقط ۱۴ روز دیگر فرصت دارند

با اجرایی شدن قانون منع بكارگیری بازنشسته‌ها و پایان مهلت دو ماهه برای خروج مشمولان این قانون فقط ۱۴ روز دیگر زمان باقی مانده تا بازنشسته‌های شاغل از سازمان‌ها خارج شوند و تسویه كنند.

به گزارش نما، در پایان شهریور امسال و با اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته‌ها به غیر از گروه‌های خاصی که از این قانون مستثنی شده‌اند، باید سایر بازنشسته‌های فعال در سازمان‌ها طی فرآیندی تسویه حساب کنند و خارج شوند؛ در غیر این صورت ادامه فعالیت آنها تخلف بوده و مغایر قانون به شمار می‌رود.

بر اساس تازه‌ترین اعلام جمشید انصاری - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی - تاریخ اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان ۲۶ آبان است و از این تاریخ در همه دستگاه‌ها باید بازنشسته شاغلی که جزو قانون به شمار نمی‌رود، خارج شود.

کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه از این حکایت دارد که از ۲۶ آبان ماه که زمان دو ماهه‌ای برای خروج بازنشسته‌ها مهلت تعیین شده، هیچ دستگاهی مجاز به ادامه فعالیت بازنشسته‌های شاغل غیرمشمول در چند مورد استثنا نیست و در این حالت ذی‌حساب حق پرداخت هیچ حقوقی و امضایی در این رابطه ندارد.

این در حالی است که تمامی مراجع قانونی در حال نظارت بر اجرای این قانون بوده و بعد از تمام شدن مهلت تعیین شده به طور حتم برخوردهای لازم با متخلفان صورت م

۱۳۹۷/۸/۱۲

اخبار مرتبط