دستگیری عامل انتحاری مقابل منزل نتانیاهو

در زمانی كه نتانیاهو در برزیل به سر می برد شخصی كه مدعی حمل مواد منفجره بود مقابل خانه او، نتانیاهو را تهدید به قتل كرد.

به گزارش نما، شبکه ۲ عبری رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه از دستگیری یک عامل انتحاری مقابل خانه نتانیاهو در حیفا خبر داد. براساس این گزارش فرد مذکور که صورتش را با ماسک پوشانده بود مقابل خانه خالی از سکنه نتانیاهو فریاد زد: نتانیاهو را می کشم. به نوشته این شبکه عبری فریاد این شخص حالتی از رعب و وحشت را مقابل خانه نتانیاهو ایجاد کرد و محافظان خانه را به سمت او کشاند.

براساس گزارش شبکه ۲ عبری، هنگامی که محافظان خانه نتانیاهو تلاش کردند فرد نامبرده را دستگیر کنند وی مدعی شد دارای جلیقه انتحاری و مواد منفجره است. همین امر موجب شد محافظان خانه نتانیاهو از فرد نامبرده دور شده، با متخصصان مواد منفجره تماس بگیرند. این شخص که فردی ۴۰ ساله است در حال حاضر توسط پلیس رژیم صهیونیستی دستگیر شده است و وسایل همراه وی توسط متخصصان مواد منفجره در حال بررسی است.

گفتنی است نتانیاهو بعدازظهر روز جمعه همراه با همسر و پسرش یائیر، برای دیداری ۶ روزه وارد برزیل شد و زمانی که عامل انتحاری مقابل خانه او دست به تهدید محافظان خانه زد خانه خالی از سکنه بوده است.

گفتنی است پس از شکست صهیونیست‌ها از مقاومت اسلامی در نوار غزه طی یک ماه گذشته، اعتراضات و انتقادات فراوانی علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی شکل گرفت. عده زیادی او را موجب از بین رفتن امنیت در فلسطین اشغالی می‌دانند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۷/۱۰/۸

اخبار مرتبط