پیشنهادات فراكسیون مستقلان درباره بودجه ۹۸

سخنگوی فراكسیون مستقلان ولایی پیشنهادات این فراكسیون درباره بودجه ۹۸ را تشریح كرد.

به گزارش نما، مهرداد بائوج لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه 16 دی) این فراکسیون، گفت: اعضای کمیسیون در این جلسه بودجه سال 98 را با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های قوه مقننه بررسی و ارزیابی کردند.

وی با بیان اینکه در بودجه سال 98 فروش یک و نیم میلیون نفت پیش‌بینی شده است، افزود: در این جلسه بررسی کردیم اگر فروش ما کمتر از این میزان بود چه اقدامات و راهکار‌هایی باید انجام دهیم تا دچار مشکل نشویم.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با بیان اینکه در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده که 14 میلیارد دلار ارز دولتی (4200 تومان) برای خرید کالا‌های اساسی اختصاص یابد، ادامه داد: ارز دولتی برای واردات این کالا‌ها اختصاص دادیم تا قیمت کاهش یابد، اگر قرار باشد قیمت پایین نیاید این اقدام فایده‌ای نداشته و هدر رفتن منابع است.

لاهوتی تصریح کرد: در این جلسه بررسی کردیم، اختصاص ارز دولتی کار درستی است یا خیر البته در جلسه بعدی فراکسیون و پیشنهادات نمایندگان مطرح می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه کاهش هزینه‌های جاری دولت و ایجاد منابع جدید نیز مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: مقرر شد در جلسه بعدی فراکسیون در روز (سه‌شنبه 18 دی) پیشنهادات فراکسیون درباره موارد فوق مطرح اعلام شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط