كی روش سرمربی كلمبیا می شود؟

رسانه‌های كلمبیایی در چند روز اخیر خبر داده‌اند كارلوس كی‌روش به زودی با قراردادی سه و نیم ساله هدایت تیم ملی فوتبال كلمبیا را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش نما، رسانه‌های کلمبیایی در چند روز اخیر خبر داده‌اند کارلوس کی‌روش به زودی با قراردادی سه و نیم ساله هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده خواهد گرفت و پس از پایان مأموریتش با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا 2019، از اوایل ماه فوریه کارش را با تری‌کالر آغاز می‌کند. در این میان هافبک تیم ملی کلمبیا امیدوار است که این تیم با سرمربی جدید خود به عنوان قهرمانی برسد.

خوان فرناندو کینترو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین گفت: مربی‌ای که هدایت کلمبیا را برعهده خواهد گرفت، باید به ما برای کسب عنوان قهرمانی کمک کند چون اخیراً موفق به کسب موفقیتی نشده‌ایم. در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم، اما در نهایت چیزی نبردیم. باید در تیم ملی این ذهنیت را داشته باشیم که به موفقیتی دست پیدا کنیم. بازیکنان لازم برای انجام این کار را داریم و باید خودمان را برای کسب عناوین بزرگ آماده کنیم.

بر اساس ادعای کارشناسان برنامه «لُس پانلیستاس» کلمبیا، انتصاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا قریب الوقوع است و این مربی به زودی جانشین خوسه پکرمان آرژانتینی خواهد شد که پس از جام جهانی 2018 از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد.

۱۳۹۷/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط