مسائل جوانان

نماینده مردم اراك در مجلس در سوالی از مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواستار پاسخگویی وی درباره علل عدم توجه به مسائل جوانان شد.

به گزارش نما، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس در سوالی از مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواستار پاسخگویی وی درباره علل عدم توجه به مسائل جوانان شد.

خلاصه سوال:

چرا وزارت ورزش و جوانان در طی دولت‌های یازدهم و دوازدهم برای تحقق مطالبات جوانان به ویژه در مورد تسهیل ازدواج و اشتغال اقدام مؤثری بعمل نیاورده است؟

شرح سوال:

با عنایت به ادغام سازمان ملی جوانان در وزارت ورزش و جوانان و ایجاد امید بسیار زیاد در بین جوانان کشور برای بهبود شرایط آنها در نظام تصمیم‌گیری کشور، از آنجائی که متأسفانه علیرغم سپرده شدن این وظیفه به وزارت ورزش در طی سال‌های اخیر شاهد تحرک و فعالیت قابل توجه در وزارت ورزش در حوزه مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان کشور و اجرای طرح‌های شاخص در این حوزه در زمینه‌های فرهنگی، رفع اسیب‌های اجتماعی، ازدواج و گذران اوقات فراغت و تفریح و نشاط و شادابی و رفع مشکلات اقتصادی مثل بیکاری نبوده‌ایم و این سوال وجود دارد که عملکرد وزارت ورزش و جوانان در طی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه جوانان چه بوده است؟

۱۳۹۷/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط