واكنش سرپرست پرسپولیس به نظر برانكو درباره دربی عید

عرب درباره دربی برگزاری دربی در 10 فروردین گفت: فعلا برانكو در این خصوص درخواستی از ما نداشته آنطور كه من متوجه شدم ظاهرا كادر فنی استقلال چنین درخواستی را مطرح كرده، اما فعلا برانكو چیزی به ما نگفته و اعلام كرده كه در آن تاریخ بازی می‌كنیم.

به گزارش نما، ایرج عرب در خصوص شرایط این روز‌های پرسپولیس، حضور بازیکنان جدید در این تیم، مخالفت یا موافقت سرخپوشان با برگزاری دربی در عید و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

*فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند قهرمان جام حذفی شود؟
امیدوارم این اتفاق بیفتد همانطور که برانکو گفته ما امسال هر سه جام را می‌خواهیم و برای کسب هر سه جام تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

*حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خب بازیکنان جدیدمان که مقابل سپیدرود بازی کردند و ترابی هم که به تیم اضافه می‌شود. خوشبختانه بازیکنان همه خوب هستند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

*فعالیت باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تمام شد؟
بله فعلا دیگر برانکو چیزی به ما نگفته.

*به تمام مواردی که برانکو احتیاج داشت رسیدید؟
بله و هر آنچه که برانکوخواست را انجام دادیم او دیگربازیکنی نخواسته و نمی‌خواهد فعالیتی در نقل وا نتقالات داشته باشد.

*داستان ماندن یا رفتن بیرانوند چه شد؟
برای بیرانوند هیچ درخواست رسمی نیامده و خودش هم اعلام کرد که در پرسپولیس می‌ماند.

*همه منتظر رونمایی از پرسپولیس در لیگ هستند.
خوشبختانه تیم‌مان روز به روز منسجم‌تر و هماهنگ‌تر می‌شود و برای آغاز نیم فصل دوم لیگ هم کاملا آماده هستیم. امیدوارم بتوانیم قهرمان لیگ بشویم تا برای سومین سال پیاپی جام را به دست بیاوریم.

*اینکه حاشیه‌ای هم وجود نداشته باشد برای پرسپولیس خوب است؟
ما درون خودمان سعی می‌کنیم حاشیه‌ای نداشته باشیم. حاشیه‌های بیرون را هم که نمی‌شود پیش بینی کرد، اما ما کارمان را انجام می‌دهیم و به فکر این مسائل نیستیم. می‌خواهیم بهترین عملکرد را در ادامه داشته باشیم.

*امروز اعلام شد که مسئولان باشگاه استقلال به برگزاری دربی برگشت لیگ در ایام عید اعتراض کردند آنهم در حالی که اعلام شده این بازی روز ده فروردین برگزار می‌شود، شما به این مسئله و برگزاری این بازی در آن تاریخ اعتراضی ندارید؟

فعلا برانکو در این خصوص درخواستی از ما نداشته آنطور که من متوجه شدم ظاهرا کادر فنی استقلال چنین درخواستی را مطرح کرده، اما فعلا برانکو چیزی به ما نگفته و اعلام کرده که در آن تاریخ بازی می‌کنیم.


۱۳۹۷/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط