آخرین بخش بودجه فردا در صحن شورا بررسی می‌شود

محسن هاشمی با اشاره به بررسی تبصره، درآمد و هزینه بودجه ۹۸ شهرداری گفت: آخرین بخش بررسی بودجه مربوط به سازمان‌ها و شركت‌ها فردا در صحن شورای شهر مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از آن اعضا باید به كلیات ماده واحده رای دهند.

به گزارش نما، محسن هاشمی در حاشیه صد و بیست نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز بخش درآمدی بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران با پیشنهاداتی که ارائه شد به پایان رسید و یکی از اعضای شورای شهر پیشنهادی مبنی بر افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی در بخش فرهنگی و اجتماعی را داشت که این پیشنهاد رأی آورد و مسائلی را در صحن علنی شورا مطرح کرد.

وی ادامه داد: در این خصوص موافقین و مخالفین نظرات خود را در خصوص افزایش بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی مطرح کردند و این موضوع موجب شد که یکی دیگر از اعضای شورا به این طرح مخالفت جدی داشته باشد ولی در نهایت با پادرمیانی ۲ تن از اعضای شورا این موضوع خاتمه پیدا کرد.

وی افزود: در حال حاضر بودجه ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران در بخش درآمدی براساس آخرین تغییرات به حدود ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته و سایر بخش‌های بودجه‌ای از جمله شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران فردا صبح مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در ادامه این جلسه طرح دو فوریتی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در ۳۵۴ محله شهر تهران مطرح شد و دو فوریت آن به تصویب رسید.

هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا اواخر تیرماه انتخابات شورایاری‌ها برگزار شود.

۱۳۹۷/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط