تحلیل ذوالفقار نسب از شرایط استقلال و پرسپولیس در آسیا

بیژن ذوالفقارنسب كارشناس فوتبال ایران گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس از نمایندگان خوب كشورمان هستند و بازی‌های دشواری در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند.

به گزارش نما، بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال ایران گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس از نمایندگان خوب کشورمان هستند و بازی‌های دشواری در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند.

وی همچنین افزود: امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان است و می‌تواند از حمایت هوادارانش نهایت استفاده را ببرد و پاختاکور را شکست دهد، اما بازی استقلال در مقابل تیم الدحیل به مراتب دشوار‌تر است و این تیم در گروه سخت تری قرار دارد، اما استقلال با توجه به بازیکنانی که به تازگی جذب کرده است در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

ذوالفقار نسب همچنین درباره بازی شب گذشته تیم ذوب آهن برابر نماینده عراق گفت: تیم ذوب آهن نتوانست در بازی برابر تیم الزورا به اهدافش برسد و دو امتیاز خیلی حساس را از دست داد، این هنوز شرایط لازم برای حضور در این رقابت‌ها را ندارد.

ذوالفقار نسب همچنین گفت: تیم فوتبال ذوب آهن در هر سه خط دفاع، حمله و خط میانی نیاز به تقویت دارد و باید تغییرات اساسی در این تیم ایجاد شود.

وی همچنین دلیل اصلی استقبال نکردن هواداران فوتبال اصفهان از مسابقه ذوب آهن را نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر دانست.

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته ابتدایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل برابر نماینده عراق متوقف شد.


۱۳۹۷/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط