استقلال دوباره بهترین دفاع لیگ شد

استقلال موفق شد برابر نفت مسجدسلیمان دروازه اش را بسته نگه دارد تا با توجه به گلی كه پرسپولیس برابر نساجی مازندران دریافت كرد، به تنهایی بهترین دفاع لیگ هجدهم تا اینجای رقابت‌ها باشد.

به گزارش نما، استقلال موفق شد برابر نفت مسجدسلیمان دروازه اش را بسته نگه دارد تا با توجه به گلی که پرسپولیس برابر نساجی مازندران دریافت کرد، به تنهایی بهترین دفاع لیگ هجدهم تا اینجای رقابت‌ها باشد. پرسپولیسی‌ها تا پایان هفته بیست و یکم 9 گل دریافت کرده‌اند اما استقلال تا اینجا فقط 8 گل خورده دارد و بهترین آمار را به نام خودش ثبت کرده است.

بعد از تراکتور، نوبت پدیده بود

استقلال که در هفته گذشته موفق شده بود خودش را در جدول بالای تراکتورسازی برساند، این هفته هم از پدیده مشهد جلو زد تا فعلا با اختلاف 1 و 2 امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس و سپاهان فعلا در رتبه سوم جدول قرار بگیرد. اگر آبی‌ها با همین روش جلو بروند باید در هفته آینده از پرسپولیس یا سپاهان جلو بزنند.

کریمی بالاخره گل زد

علی کریمی در فصل گذشته فقط یک گل در لیگ برتر برای سپاهان به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده بود. شماره 6 جدید استقلال بالاخره موفق شد در لیگ برتر برای استقلال هم گلزنی کند تا از این لحاظ آماری شبیه به سپاهان داشته باشد. این اولین گل کریمی برای آبی‌پوشان بود. قبل از این او 2 بار توپ‌هایش به تیرک خورده بود که سرانجام طلسم گل نشدن توپ‌های علی کریمی شکسته شود.

بدشانسی دانشگر و ایسما

استقلال در بازی دیشب برابر نفت مسجدسلیمان اگر خوش شانس بود می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. بازهم روی ارسال کرنر آیاتدا پاتوسی محمد دانشگر می‌توانست گلزنی کند اما ضربه او با بدشانسی به تیرک خورد. ایسما گونکالوس که در این بازی یک پاس گل داده بود هم ضربه محکم‌اش به تیرک خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

نوار موفقیت پاتوسی پاره شد

آیاندا پاتوسی که در تمام بازی هایی قبلی استقلال موفق شده بود گل بزند و پاس گل بدهد، نوار موفقیت‌هایش پاره شد. او اینبار نه پایش به گل باز شد و نه پاس گل داد. البته اگر ضربه سر دانشگر جای تیرک به تور خورده بود نوار تاثیر گذاری های این بازیکن آفریقایی پاره نمی شد.

بازگشت خسرو بعد از 14 بازی

خسرو حیدری در شرایطی برابر نفت مسجد سلیمان فیکس شد که از آخرین حضور او در ترکیب اصلی به هفته هفتم و بازی با نساجی بر می‌گردد. در واقع خسرو بعد از غیبت و نیمکت‌نشینی در 14 بازی لیگ دوباره به ترکیب اصلی تیمش برگشت. هرچند با بازگشت وریا غفوری که شفر دیشب به او استراحت داده بود بعید است خسرو برابر العین در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

۱۳۹۷/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط