ابلاغ ساختار سازمانی ۱۷ شهرداری با رویكردی جدید

مدیركل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاری‌های كشور از ابلاغ ساختار سازمانی۱۷شهرداری از ابتدای سال جاری با در نظر گرفتن رویكردهای جدید این حوزه خبر داد.

به گزارش نما، عباس کرکه آبادی با بیان خبر فوق اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ساختار سازمانی شهرداری‌های مشهد مقدس، بابل، آمل، خرمشهر، اندیمشک، محمدشهر و مشکین دشت ابلاغ شده است.

وی افزود: همچنین طی سال جاری ساختار سازمانی تعدادی از شهرداری‌های تازه ‌تأسیس شامل قیامدشت، تنکمان، اسلامشهر آق‌گل، فرح‌آباد، اجبارکلا وگوگ‌تپه ابلاغ شده است.

کرکه آبادی در ادامه توضیح داد: دفتر نوسازی، تحول اداری و فن آوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور با رویکرد جدید و اعمال ملاحظات حوزه ‌ساختار سازمانی، سیاست‌های کلی نظام اداری و ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها و در راستای ایجاد ساختاری چابک، منعطف و کارا پس از تشکیل نشست‌های تخصصی و جلسات‌ متعدد با مدیران و کارشناسان استانداری‌ها و شهرداری‌های ذیربط ساختارهای فوق را ابلاغ کرد.

به گزارش روایط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور، وی اضافه کرد: در ساختارهای ابلاغی علاوه بر سیاست‌ها و ضوابط فوق؛ به تطبیق تعداد و عناوین واحدها و پستهای سازمانی با مقتضیات هر شهر و شهرداری، امکانات و نیروی انسانی و وظایف و مسئولیت‌های واقعی و مورد عمل هر واحد سازمانی توجه شده است.


۱۳۹۷/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط